TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Folk fra Skien her?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #321801  av Espen-S

Er ute å kikker litt om kveldene, men blir skam skuffa... det eneste en ser er Enten volvo,bmw eller mercedes.. :( Ingen toyota folk som er ute å ''ragger'' i skien her ifra forumet eller?

Så btw en SKAM strøken rød celica i Skien i dag ;) Så ut som den var tatt godt vare på :)
 #322076  av castman

Er noen ganger innom porsgrunn med min gt4 om det skulle hjelpe :wink:
 #324570  av Espen-S

Er det du som kjører rundt i en ''Halv ferdig'' men skam rå bredda supra med Xenon, eller tar jeg feil? Prøvd å blinke på deg når jeg har sett deg, men overlegen er du :P hehe. Pen bil ;) Blink neste gang da :)
 #324597  av sleeper

Nei, det er ikke den bilen.. Han som har den halvferdige er samme fyren som ahr en sort targa på skilter og.

The white har en rød en om jeg ikke tar helt feil..
 #324945  av Geir

Dama mi er fra Skien, så jeg dukker opp i Porsgrunn/Skien i ny og ne :)
 #324984  av Espen-S

Da er det litt liv herifra da :) Om det er noen som er å kjører i skien/porsgrunn på kveldene så blink med lysa på en hvit Corolla da! :D
 #325177  av Ace

Hoy ,

Er fra skien ja , dvs nylig blitt porsgrunns kar. Er dog lite ute å reker i gatene så sant jeg ikke har noen god grunn til det.. . . :roll:
 #325215  av Espen-S

Bøhle skrev:Det er så mange hvite corollar atte :lol:

Stod du ved rampene på mobi i kveld ?
Det ekke kødd, men de er orginale! :O Bare jeg får gjort de få siste modsa nå, så blir den til å kjenne igjen! :)

Hmm, nei trur ikke det asså. Om jeg var ute, så var jeg på Vattenberg med en Ford Focus :)
Ace skrev:Hoy ,

Er fra skien ja , dvs nylig blitt porsgrunns kar. Er dog lite ute å reker i gatene så sant jeg ikke har noen god grunn til det.. . . :roll:
Det er konge! Digg å se litt folk fra forumet her :D