chris skrev:Hvordan er status på lillegul nå da Morten? 
Bra timing på deg må jeg si.

Kom ikke så mye lengre enn på bildene fra sist før jeg mista motivasjonen og heiv inn håndkle for vinteren for heller å få gjort noe på ae86 og kp61 og ra21

Men har vært fint vær i det siste, og mr2 kløa er tilbake nå så har juksa litt med kjapp kapping og sveising på fremre biten av gamle eksosen så den passer noenlunde (driter i den så der sveiser jeg selv og sparer masse tid). Dette er mest for å kunne få den kjørbar så fort som mulig så jeg kan flytte den ut på verkstedet. MYE trivligere å stå der og knote den ferdig enn i en liten skitten garasje gitt.
Er i hovedsak å lage til rør/slangesystemet til tomgangs-regulatoren, røske ut halve motorrommet for å komme til slavesylinderen til clutchen som jeg glemte å sette i boltene på i hastverket i fjor

, montere samme halve motorrommet sammen igjen etterpå, litt stripsing, vaakum routing, gasspjeld, IC-rør, wg, gasswire og bittelitt elektrisk igjen før den kan flyttes på langs veien utifra husken. Håper å ha en første kjøretur i løpet av påska (om ikke jobben sender meg av sted innen den tid da)
Hadde forresten oppstart og sjekka at oljetrykk var der før jul engang med midlertidig på bolta saker og fri eksos, og ting virka lovende da. Litt justering i map og tabeller siden dyser og map sensor var endra siden sist og så starta den etter 2-3sek med kjinning.

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z