TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #323282  av inzane2012

skjedde nesten det samme med dama sin laptop som på det siste bildet der arild :)

ho hadde ei lava lampe som stod på ei hylle over laptopen, og midt på natta våknet jeg av at jeg hørte ett lite smell etterfulgt av lyden av det jeg trodde var regn... og der var laptopen hennes dekta av den flytene voksen andre veska i den lampa :P
 #323368  av lexusmann

noen som har penger å bruke på bil?? :D
http://e24.no/naeringsliv/article3045381.ece#AF
 #323384  av Marcus

Heh. Naboen min (kinesisk oljesjeik) når jeg bodde i kina hadde den der i limited edition (LS 600h L) :roll:
 #323482  av Giske

Akkurat kommet hjem fra powerdrift på rudskogen. Kjempekult å se på alle de fine supraene rundt på banen:D Kult med de andre bilene også selvfølgelig, men er jo ekstra kult med supra!!

Noen her inne som var der?
 #323488  av ErikG

Jepp, var der. Mest imponerende var kjøringen til Øksnevad som har den røde Soareren. Var en god del Toyotaer der og andre biler med toyota motorer. Tror det blir en bra sesong med sinnsykt mange som kjører bra.
 #323494  av Giske

ErikG skrev:Jepp, var der. Mest imponerende var kjøringen til Øksnevad som har den røde Soareren. Var en god del Toyotaer der og andre biler med toyota motorer. Tror det blir en bra sesong med sinnsykt mange som kjører bra.
Husker en rød bil som gjorde det bra, ja! Men klarer ikke å huske nøyaktig hvordan den ser ut. Ser ikke ut som jeg tok noen bilder av den.

Minnekortet ble på mystisk vis fylt opp veldig fort :roll:
 #323502  av Giske

Stemmer det! Den så jeg jo:)

Det ser helt vanvittig kult ut å kjøre der! Gjett om jeg skal ha driftebil etterhvert 8)
 #323524  av lexusmann

Så han har fått Solara'n ferdig nå...hehe :wink: veldig bra... :D
 #323539  av Lørnings

Ekke det der en prosjekttråd som har gått litt i stå? Har ikke hørt noe fra den kanten på lenge..godt å høre han gjorde det bra! :wink: Jeg hadde lyst til å dra nedover..men økonomien begynner å stå i veien for meg for tiden..!! :cry:
 #323731  av lasse

Ahhh, var på rudskogen og fikk blåst rein motoren i går, og jaggu har jeg ikke fått til noe nytt i år, er et litt dårlig bilde i og med at det er tatt fra filming med videokamera, men man ser vel hva det er snakk om :D
Vedlegg
vlcsnap-4049721.jpg
vlcsnap-4049721.jpg (60.46 kiB) Vist 1410 ganger
 #323735  av lexusmann

Hey, pyro effekter!!! :D :D Gull!! :lol:
En bilmotor har alltid godt av å få blåst litt sot og diverse ut av, ja, hehe...
 #323745  av Daniel HS

For de av dere som vil se mer bilder fra Licensday på Rudskogen, kan jeg anbefale bloggen til ei jeg kjenner, http://blogg.camillast.com/... Mye fete bilder der, både fra Rudskogen og Nurburgring og annet snacks......
  • 1
  • 444
  • 445
  • 446
  • 447
  • 448
  • 1170