TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytte eksos anlegg pÃ¥ lexus min

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #323813  av gs300

Hei folkens.
Har vurdert og bytte eksos anlegg på lexusen min,
Så lurte på om noen av dokker hadde grenrør og selge? Bilen er en lexus gs300 1999(2jzge)

Va syns dere om tanabe eksos anlegg?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TANABE-M ... 240%3A1318

Hva anbefaler dere? Vil ikke overdrive me lyden. men vil ha grommere lyd:)
 #323841  av Neo

hei du.. vil først og fremst annbefale deg og forhøre deg med andre som kan litt om lexusmotorene og elektronikken.. jeg har skrevet en debatt om dette,(angående grenrør).. galx fungerer det hos men ikke hos meg..

men om du ikke vil ha overdrivelse på lyd så tror jeg du nøyer deg med ett catback system :mrgreen: .. grenrør og downpipe får du en så vannvittig lyd av :twisted: .. du som har 2jzge motor da slipper du modding som jeg og galx måtte gjøre, det passer rett på :mrgreen: .. se på ebay usa der finner du masse grenrør
 #323860  av gs300

Neo skrev:hei du.. vil først og fremst annbefale deg og forhøre deg med andre som kan litt om lexusmotorene og elektronikken.. jeg har skrevet en debatt om dette,(angående grenrør).. galx fungerer det hos men ikke hos meg..

men om du ikke vil ha overdrivelse på lyd så tror jeg du nøyer deg med ett catback system :mrgreen: .. grenrør og downpipe får du en så vannvittig lyd av :twisted: .. du som har 2jzge motor da slipper du modding som jeg og galx måtte gjøre, det passer rett på :mrgreen: .. se på ebay usa der finner du masse grenrør

Hvordan er lyden av is200 til han galx? Fikk ikke høre når æ møtte han sist. har noen lydklipp av den?
Vet ikke om det skjer det samme me 2jzge motorer som d skjedde me deres. men skal undersøke først:)
 #323871  av Neo

har lydklipp av min bil på mobilen, send meg nr ditt på pm så sender jeg deg lydklippet så får du høre :wink:
 #323951  av galx

gs300 skrev:
Hvordan er lyden av is200 til han galx? Fikk ikke høre når æ møtte han sist. har noen lydklipp av den?
Vet ikke om det skjer det samme me 2jzge motorer som d skjedde me deres. men skal undersøke først:)

Lyden min..? Som musikk i ørene :mrgreen: :mrgreen:
Høres helt helt helt vilt ut. Du skal få høre i "live" hvis du skal på Sommertreffet, hehe.

Skulle egentlig ha fått tatt et lydklipp eller to jeg også. Tenkte å ta under akselerasjon og hvor jeg passerer forbi kamera.
Da du møtte meg på Sommertreff hadde jeg ikke skiftet helt frem til motor enda :|
 #323955  av Neo

fikk du lydfilene? :mrgreen:
 #324004  av gs300

Neo skrev:fikk du lydfilene? :mrgreen:
Hei. jepp fikk lydfilene. blei litt opptatt så glemte og svare deg;(
Det hørtes jo bra ut:)
Takk for lyden:):) FIIiinnn Lyd:D
 #324301  av gs300

@lpher skrev:Har bestandig vært svag for Blitz Nur Spec R på 2JZ jeg ;)

Syns nur spec potten blir for stor. 4.5" utblås blir for stort.
va syns dere om tanabe annlegget?