Har du målt AF eller er det bare gjetninger? Er det ved cruising du har problemer, eller ved full gass? Hvis ved cruising prøv annen o2 sensor om det er som du sier at du har feilkode på den... Hvis ved full gass, sjekk at bensintrykket øker med trykk og er stabilt ved fullt ladetrykk. Hvis det synker/ikke klarer å øke like mye som trykket gjør er det bensinpumpa di som ikke klarer å holde følge. Om det er en gti pumpe, som i tillegg jobber mot høyere mottrykk enn orginalt er det ikke såååå rart egentlig. Lenge siden du bytta bensinfilter, eller kan det begynne å bli tett?
En må nesten bare ta det steg for steg og måle og eliminere om du skal finne utav det. Når det i tillegg er endret VE på motoren med andre kammer så den ikke lengre stemmer heeelt med ECU'ens kalibrering blir det jo en ekstra utfordring.
EDIT: om du har feilkode på O2 sensor ville jeg tro det er naturlig for ecu å gå i et slags nødprogram så lenge den feilen ligger inne (samme med bankesensor feil), så å fjerne feilkodene bør uansett være pri1.
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z