Må vel nesten selge MR2'en min da jeg nå sitter med 3 biler
Kommer til å kun legge ut annonnse her og på tscn.no i første omgang da jeg helst vil selge til en Toyota entusiast
Bud ønskes (har fått verdivurdering fra NAF på 82000,-)
Tlf: 95200282
Annonseselgere ønsker jeg ikke å prate med
1993 mod GTi med 3S-GE på 156hk.
Km: 183200
Targa
Servo
ABS
Fjærnstyrt sentrallås
Defa alarm med coupesensor
Galvanisert karosseri
Den har vært i mitt eie siden Juni 2005.
Ikke vinterkjørt siste 3 vintre. Har stått lagret inne. Har ikke vinterhjul.
"Aldri" kjørt over 3000RPM på kald motor i mitt eie. Er veldig nøye på dette.
Motor bruker i underkant av 1L olje pr. 10000km.
Siden jeg kjøpte den er det byttet en god del slitedeler.
-Calipere bak '05 (før jeg kjøpte den)
-Midtre eksos '05
-Clutch '05
-Dynamo '05
-Batteri '06
-Overhalt bremser, byttet repsett '06
-Fordelerlokk, rotor, pluggkabler og plugger (iridium) '07
-Bremseklosser '07
-Radiator '08 (overhalt på Radiatorservice)
-Fjærbenslager TRD '08
-Støtdempere, KYB AGX justerbare 4 trinn '08
-Framre lenkearmer '08
-Bærekuler '08
-Foringer til framre krengestag '09
Ellers er det gjort noen andre forbedringer
-Profftonede sideruter bak, bakrute og tak. 5% i tak og 35% ellers.
-K&N konfilter.
-Blanke innstegslister med MR2 logo, original Toyota
-Stoffmatter med MR2 logo på, original Toyota
-Girkule fra MR2 turbo. Er lik original men står MOMO på den i tillegg.
-Hvite blinklys foran og på siden
-Alt lyset i dashbord og speedometer er byttet til rødt. Gir et tøffere og mer agressivt utseende.
Det sitter på Azev A felger som er skrevet inn i vognkort. Disse har senterlokk fra Azev C, disse er noe penere. Har også de originale.
Foran 215/40-17 på 7,5" felg, bra med mønster igjen.
Bak 235/40-17 på 9,5" felg, kjøpt i august 08.
Om jeg må si det selv så syns jeg disse felgene kler bilen veldig godt og de fyller skjermene helt ut.
Er et hakk i ene bakfelgen, og noen små skader på begge bak.
I tillegg er det montert et godt stereoanlegg som spiller meget pent.
Det består av
-Alpine TypeR 5-1/4" frontsett
-Earthquake SWS-10" montert i kasse formstøpt i glassfiber. Erstatter oppbevaringsrom bak førersete.
-Pheonix Gold OctaneR 2.5.2 til frontsett
-Pheonix Gold OctaneR 4.0.2 til sub
Begge forsterkere er montert på seterygg med kablene inn i seteryggen og ut i bunn.
I oppbevaringsboksen bak passasjersetet er det sikringsboks til stereo, og en 230V converter som skrues av og på med A/C knappen i dashbordet.
Det som er negativt med bilen er riper etter hærværk. Disse ripene er på begge sider på dør og baksjerm over list, og på bakluke under spoiler.
De på passasjersiden syns ikke godt. De på førersiden syns bedre og er flere, men det er ikke veldig grove riper.
I tillegg er det en del små bobler i lakken på spoiler, men du er god hvis du finner en MR2 uten disse boblene.
Er et par småbulker som kun syns fra noen vinkler og i godt lys, dette kan vel kalles parkeringsbulker. Tipper disse kan fikses med vakuum (er et firma i Oslo som driver med dette)
Er også en bitteliten flekk med rust nederst på førerdør.
Ellers er den pen i lakken, men det er original lakk så noe skader og vaskeriper er det jo etter 16år.
Har også støpt rundt spiller i midtkonsoll, hadde en dobbeldin spiller i den. Dette er sprekt noe opp og trenger litt jobb. Skinnet på rattet er også noe slitt.
Det er også et hull i bunnen av hanskerommet der det har gått kabler til GPS, men dette syns kun fra innsiden og undersiden. Er også littegranne slitt i lakken rett over håndtaket.
Solskjerm på passasjerside er noe slapp å går ikke helt opp. Festet i bakkant på dekslet rundt knapper i døra på førerside er knekt, det er derfor en gleppe på et par mm der. Dette kan nok bare limes fast med et par dråper lim.
Festene til tåkelysene er defekte så de er festet men strips. Men de sitter fint.
Må også nevne at det er senkefjærer på bilen på bildene. Disse er fjærnet da bilen ble altfor stiv og de ikke var TÜV godkjente.
Bilen har gjennomgått en NAF salgstest. Han sa bilen var veldig pen, og i meget god teknisk stand:)
Fikk 3 Anmerkninger (som er forklart nærmere over):
-Liten oljelekkasje på motor. Lakk littegran olje fra pakninga til oljevivåføler, og bittelitt fra bunnpanna. Men som nevnt så bruker ikke motoren mer enn 1L olje pr 10000km, ved hverdagsbruk.
-Noe rust på venstre dør.
-Diverse lakkriper og småbulker.

Kommer til å kun legge ut annonnse her og på tscn.no i første omgang da jeg helst vil selge til en Toyota entusiast
Bud ønskes (har fått verdivurdering fra NAF på 82000,-)
Tlf: 95200282
Annonseselgere ønsker jeg ikke å prate med

1993 mod GTi med 3S-GE på 156hk.
Km: 183200
Targa
Servo
ABS
Fjærnstyrt sentrallås
Defa alarm med coupesensor
Galvanisert karosseri
Den har vært i mitt eie siden Juni 2005.
Ikke vinterkjørt siste 3 vintre. Har stått lagret inne. Har ikke vinterhjul.
"Aldri" kjørt over 3000RPM på kald motor i mitt eie. Er veldig nøye på dette.
Motor bruker i underkant av 1L olje pr. 10000km.
Siden jeg kjøpte den er det byttet en god del slitedeler.
-Calipere bak '05 (før jeg kjøpte den)
-Midtre eksos '05
-Clutch '05
-Dynamo '05
-Batteri '06
-Overhalt bremser, byttet repsett '06
-Fordelerlokk, rotor, pluggkabler og plugger (iridium) '07
-Bremseklosser '07
-Radiator '08 (overhalt på Radiatorservice)
-Fjærbenslager TRD '08
-Støtdempere, KYB AGX justerbare 4 trinn '08
-Framre lenkearmer '08
-Bærekuler '08
-Foringer til framre krengestag '09
Ellers er det gjort noen andre forbedringer
-Profftonede sideruter bak, bakrute og tak. 5% i tak og 35% ellers.
-K&N konfilter.
-Blanke innstegslister med MR2 logo, original Toyota
-Stoffmatter med MR2 logo på, original Toyota
-Girkule fra MR2 turbo. Er lik original men står MOMO på den i tillegg.
-Hvite blinklys foran og på siden
-Alt lyset i dashbord og speedometer er byttet til rødt. Gir et tøffere og mer agressivt utseende.
Det sitter på Azev A felger som er skrevet inn i vognkort. Disse har senterlokk fra Azev C, disse er noe penere. Har også de originale.
Foran 215/40-17 på 7,5" felg, bra med mønster igjen.
Bak 235/40-17 på 9,5" felg, kjøpt i august 08.
Om jeg må si det selv så syns jeg disse felgene kler bilen veldig godt og de fyller skjermene helt ut.
Er et hakk i ene bakfelgen, og noen små skader på begge bak.
I tillegg er det montert et godt stereoanlegg som spiller meget pent.
Det består av
-Alpine TypeR 5-1/4" frontsett
-Earthquake SWS-10" montert i kasse formstøpt i glassfiber. Erstatter oppbevaringsrom bak førersete.
-Pheonix Gold OctaneR 2.5.2 til frontsett
-Pheonix Gold OctaneR 4.0.2 til sub
Begge forsterkere er montert på seterygg med kablene inn i seteryggen og ut i bunn.
I oppbevaringsboksen bak passasjersetet er det sikringsboks til stereo, og en 230V converter som skrues av og på med A/C knappen i dashbordet.
Det som er negativt med bilen er riper etter hærværk. Disse ripene er på begge sider på dør og baksjerm over list, og på bakluke under spoiler.
De på passasjersiden syns ikke godt. De på førersiden syns bedre og er flere, men det er ikke veldig grove riper.
I tillegg er det en del små bobler i lakken på spoiler, men du er god hvis du finner en MR2 uten disse boblene.
Er et par småbulker som kun syns fra noen vinkler og i godt lys, dette kan vel kalles parkeringsbulker. Tipper disse kan fikses med vakuum (er et firma i Oslo som driver med dette)
Er også en bitteliten flekk med rust nederst på førerdør.
Ellers er den pen i lakken, men det er original lakk så noe skader og vaskeriper er det jo etter 16år.
Har også støpt rundt spiller i midtkonsoll, hadde en dobbeldin spiller i den. Dette er sprekt noe opp og trenger litt jobb. Skinnet på rattet er også noe slitt.
Det er også et hull i bunnen av hanskerommet der det har gått kabler til GPS, men dette syns kun fra innsiden og undersiden. Er også littegranne slitt i lakken rett over håndtaket.
Solskjerm på passasjerside er noe slapp å går ikke helt opp. Festet i bakkant på dekslet rundt knapper i døra på førerside er knekt, det er derfor en gleppe på et par mm der. Dette kan nok bare limes fast med et par dråper lim.
Festene til tåkelysene er defekte så de er festet men strips. Men de sitter fint.
Må også nevne at det er senkefjærer på bilen på bildene. Disse er fjærnet da bilen ble altfor stiv og de ikke var TÜV godkjente.
Bilen har gjennomgått en NAF salgstest. Han sa bilen var veldig pen, og i meget god teknisk stand:)
Fikk 3 Anmerkninger (som er forklart nærmere over):
-Liten oljelekkasje på motor. Lakk littegran olje fra pakninga til oljevivåføler, og bittelitt fra bunnpanna. Men som nevnt så bruker ikke motoren mer enn 1L olje pr 10000km, ved hverdagsbruk.
-Noe rust på venstre dør.
-Diverse lakkriper og småbulker.
Vedlegg
Sist redigert av Sven den 08 jun 2009 22:10, redigert 6 ganger totalt.
Sven
'15 Nissan E-NV 200
'04 Scion Xb
'94 Lexus LS400 (hugget)
'71 Crown pickup
'69 Crown stasjonsvogn
'15 Nissan E-NV 200
'04 Scion Xb
'94 Lexus LS400 (hugget)
'71 Crown pickup
'69 Crown stasjonsvogn