TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TEF Racing

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #323375  av TE-71

Er det noen her som vet hvorfor tlf til TEF Racing ikke er i bruk lenger?
Har prøvd å få fatt i de lenge nå, men ikke noe svar.
Sendt mail og ringt på mobil og. :oops:
 #323565  av sleeper

De har lagt ned..
 #323749  av Lørnings

Har de det?de prata jo om å bygge ut..og trodde bremsebenken, både rulla og benken var relativt ny..? Veit du hvorfor??
 #323761  av sleeper

nei, vet ikke hvorfor..
 #323775  av Supramk3turbo

Et lite google søk gir jo relativt mye informasjon om misfornøyde kunder. Så det gikk vell kanskje litt dårlig for de etterhvert...
 #324214  av AE86 Drifter

Jeg har jobba der litt med skole Celican til Toyota norge,og det hørtes ut som det gikk skikkelig bra med dem.
Men det man leser på nette om misfornøyde kunnder er jo baggateller egentlig og er nok ikke grunnen til at de la det ned,viss det er det jeg forstår at de har gjort. Når jeg var der så hadde de så mye å gjøre at de holdt på døgnet rundt for å få ting ferdig.
Sånn jeg fikk inntrykk av så var de gode i det meste.....mapping,turbo konverteringer,gearkasser osv....

Merklig
 #324218  av aneriks

de var også gode til og lure folk, jævla fitte firma
 #324220  av Supramk3turbo

Var det ikke der en på forumet her fikk drept en ny oppbygget motor. Skulle bremses å de kjørte den for magert...
 #324304  av castman

jo..helmer..
 #324309  av TE-71

Jeg bremset motoren min der,og har et godt inntrykk. Var der og så på bremsingen. Men ting tok litt lang tid (ca 6-7 mnd) før motoren var hjemme igjen.
Alltid hyggelig og grei på tlf ovenfor meg ihvertfall.
 #324312  av Supramk3turbo

6-7 månender for å bare bremse en motor, eller oppbygging. Hadde det tatt 6 mnd for å bremse motoren hadde jeg blitt noe utålmodig.
 #324313  av TE-71

Er vel enig der,men det var vel litt andre ting som spilte inn og. Bl.a deler som måtte bestilles osv.
Skulle ikke tro de hadde sunket helt under jorden. Har prøvd å sende mail til begge adressene, men ikke noe svar.
Er det ingen som vet noenting om hvor evnt en av dem holder til?
 #324314  av Supramk3turbo

Vist de har lagt helt ned, så er det vell ikke lett å få tak på de. Hvorfor kontakte et firma som er lagt ned??