Er ingen vits å justere vinkler om du har slark i forstilling/bakstilling...slark i foringer, kuler o.l....
If any doubt....Flat out!
Haugrud skrev:Er ingen vits å justere vinkler om du har slark i forstilling/bakstilling...slark i foringer, kuler o.l....Er ikke sikker på om det er slark. Tenkte å få tatt en test på bilen så får jeg vite om noe er galt i så fall. Hva er det typisk som påfører slark på bakstillingen foruten foringer da? for de så jo intakt ut. Men kan jo være litt slark likevel.
Haugrud skrev:Fikk mine whiteline camber bolter idag, og de er ikke tynnere enn orginalt, men har en eksentrisk del på bolten som gjør at hjulet ikke blir slått ut av stilling og som også fungerer som justeringHvordan fungerer disse da? samme som crash boltene? trodde det bare var slik at det var tynnere innerdiameter på dem slik at man kan justere camber litt inn og ut for så å teite til igjen.. ?..
Haugrud skrev:Nei, er kanskje noe tynnere, men fungerer slik at når du roterer den skruen som har eksentrisk hode så flyttes hjulet ut eller inn i overkant av dekket...meget enkelt å justere medhvor selger de slike da? høres jo nesten litt bedre ut enn crash bolter.. ?
While some negative camber aids in improving traction and road adhesion, too much can result in peculiar handling and accelerated tire wear.Er vell ikke veldig mye instillingsmuligheter for dette fra fabrikk. Dem har målt og stillt inn etter hvordan de orginale fjærbeina er regner jeg med.
marlboro1310 skrev:slik så mine bakdekk ut for noen år siden, kjørte noen mil...så kom kordene ut. Feilen var døde HR senkefjærer, døde dempere og en camber som var totalt på villspor. Dette utbedret seg totalt etter at konidempera m eibachfjær ble montert, og 4hjulskontroll ble tatt.Har kjørt med sprengt demper på venstresida bake i 2 år jeg, men sliter ikke skjevt fordi.De eicbach fjærene er skikkelig bra da