TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #324379  av James

Likte godt patenten din med tåkelysene... :) Så veldig bra ut i "real life" . :)
 #324385  av Daniel HS

Takk for det :) Har fått overraskende lite respons på de her inne, men mye positiv respons fra dem som har sett dem i real life... :wink:
 #324397  av Stian AB

Daniel HS skrev:Takk for det :) Har fått overraskende lite respons på de her inne, men mye positiv respons fra dem som har sett dem i real life... :wink:
Ble tøft med grøftelys i blinklysa, sjelden vare;) selv om jeg er mere fan av å få grøftelysa så nærme bakken som mulig..hehe :D
lagde du det sånn selv, eller kjøpte du blinklys med grøftelys inni?
 #324403  av Daniel HS

Stian AB skrev:
Daniel HS skrev:Takk for det :) Har fått overraskende lite respons på de her inne, men mye positiv respons fra dem som har sett dem i real life... :wink:
Ble tøft med grøftelys i blinklysa, sjelden vare;) selv om jeg er mere fan av å få grøftelysa så nærme bakken som mulig..hehe :D
Ja, liker best grøftelys lengre nede jeg også, men nå ødelegger de ikke noe av originalformene, samt at de heller ikke blokkerer noen luftveier... :wink:

Er nok one of a kind vil jeg tro, er laget selv. Skjært opp blinkerne og laget vinkler og herjet på... :)
 #324410  av Stian AB

Daniel HS skrev:
Stian AB skrev:
Ja, liker best grøftelys lengre nede jeg også, men nå ødelegger de ikke noe av originalformene, samt at de heller ikke blokkerer noen luftveier... :wink:

Er nok one of a kind vil jeg tro, er laget selv. Skjært opp blinkerne og laget vinkler og herjet på... :)
ikke værst.. :P
 #324455  av Daniel HS

Kose arbeid i grunn... Liker å putle på å få til noe ikke alle andre har... :)
 #324464  av Stian AB

Daniel HS skrev:Kose arbeid i grunn... Liker å putle på å få til noe ikke alle andre har... :)
Enig med deg der..Alt man lager selv er gøy, hvertfall når det er one of a kind..
 #324777  av Gt-4-Ever

Kult med one of a kind grøftelys. :) Syns di skal være lengre ned i fangeren, men det er smak og behag. :P Di tåkelysene jeg har tar ihvertfall ikke mye plass, så det er ikke noen ulempe med tanke på å få nok luft inn i front. (liker de origianle tåkelysene bedre, men fikk ikke tak i di lengre.) Blir fmic etterhvert også, men først eksosanlegg. :)
 #325738  av Daniel HS

CelicaDream skrev:Hva brukte du for å fjerne ripene dine ? Hva slags produkt ?
Ble tatt med noe Mequiars greier, og maskin, regner med du tenker på de som jeg fikk på den banekjøringen? Kan se om jeg finner ut noe mer nøyaktig, var ikke meg som gjorde det... :)
 #325852  av CelicaDream

Daniel HS skrev:
CelicaDream skrev:Hva brukte du for å fjerne ripene dine ? Hva slags produkt ?
Ble tatt med noe Mequiars greier, og maskin, regner med du tenker på de som jeg fikk på den banekjøringen? Kan se om jeg finner ut noe mer nøyaktig, var ikke meg som gjorde det... :)
Ja stemmer det...Har en lignende ripe på døra mi...prøvde meg med den sorte turtle ripefjerneren men syns den lagde mer riper i lakken med den lakkstiften...

Så det hadde vært flott om du kunne skaffet type produkt :) ble ganske flott resultat du fikk :D
 #329932  av villejan

Så slettes ikke bra ut nei, men skjønner overhode ikke hva som skjedde?! Bilen gikk jo rett fram og det så ut som du siktet på den dekkstabelen.

Blir vel nytt panser, skjerm og fanger, i tillegg til lykter?
 #329957  av Ã˜rjanN

villejan skrev:Så slettes ikke bra ut nei, men skjønner overhode ikke hva som skjedde?! Bilen gikk jo rett fram og det så ut som du siktet på den dekkstabelen.

Blir vel nytt panser, skjerm og fanger, i tillegg til lykter?
understyring...
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 40