TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #324420  av Supramk3turbo

Sett på TV2 folkens...Broom broom :D
 #324422  av tingeling87

jaja d er ikke så farlig, sa vell mer at jeg likte å kjøre fort da :D
ja hadde vell blitt ubetinga fengsel også da :(
å si du liker å kjøre fort er jo ikke skryt, hver for sin smak :D
 #324427  av Supramk3turbo

Hmm, vet ikke helt hva jeg syntes om broom. Greit nok, de kjører gromme biler, å Tommy Rustad er fortsatt med. Men syntes det ble litt stressende å kort. 20 min er ikke lenge akkurat.
 #324444  av hmsilset

likte broom jeg.Med full guff på anlegget og mye khut jørgen ødegård og Jan Erik og dekkhyl så var 20 min passende :D
 #324453  av ArildM

Top Gear did it... Litt mer grundige tester av biler kanskje? Ikke bare oi oi oi dette var morsomt. KTM bilen til 850'000 lager mindre lyd en Mazdaen min til 10000,- :roll:
Og hvordan får en nøyaktige målinger ved hjelp av stoppeklokke?

Jaja, grei underholdning.
 #324465  av inzane2012

satt ute å tok meg en røyk nettopp og kom til å tenke på en ting... hvorfor i heite huleste heter mesterskapet i baseball i USA for world series når det ikke stiller lag fra andre land enn USA i den serien??
 #324470  av Lørnings

inzane2012 skrev:satt ute å tok meg en røyk nettopp og kom til å tenke på en ting... hvorfor i heite huleste heter mesterskapet i baseball i USA for world series når det ikke stiller lag fra andre land enn USA i den serien??
Det er et av livets mysterier! :lol:
 #324474  av Supramk3turbo

Amerika er hele verden vet du...Tror de ihvertfall.
 #324760  av JK86

barca videre til finale. blir en sinnsykt bra finale selv om ett par nøkkelspillere på begge lagene står og ser på me utvisninger.
  • 1
  • 447
  • 448
  • 449
  • 450
  • 451
  • 1170