09-04 : Fylte på vann og olje. Virka tett.. Satt på batterie. Klikk klikk.... Har innslags rele hengte seg opp...
Ja da... Begynte å skru ut starteren. Får å finne ut den funka helt fint.. Satt den inn igjen. Klikk klikk... Akkurat samma.
Kikka litt rundt..Hmmm, hva er detta for en ledning. Signal ledningen til innslags rele på starteren har hoppa da.. Flott..
Nesten 2 timer med skruing.. Og så var det bare en dum ledning!
Og da funka starteren. Jeg dro den litt på startene... For å finne hele gulvet fullt av bensin! En slange hadde sprekki.. Fiksa det..
Dro litt til, olje lakk fra olje filter... Da pakke jeg sakene og dro hjem.. Klokka var nesten 00.00.
10-04: Fant ut at fordeleren kanskje ikke sto riktig.. Pluss at jeg prøvde å fikse lekasjen på olje filter..
Fikk ikke tetta det. Så jeg må ha den ut. Lakk ikke så mye, så jeg forstatt å dro den på starteren. Pluss at jeg prøvde å jurstere fordeleren.
Det begynte å smelle i eksosen.. Men ble liksom ikke mere. Tok ut pluggene.. De var plask våte. Pluss at battrie var flatt...
Kikka under bilen igjen. Hadde det kommet noe dråper olje et annet sted nå. Fant ut at pankingen på olje inn på turbo`n lakk. Så da må turbo`n ned.
For det er så trangt, at jeg kommer ikke til å få bytte det mens turbo`. Blir det noen timer der oxo... Så jeg dro hjem igjen.. Klokka var 23.30.
Så vi får se i morgen eller neste dag om jeg får fiksa det

Den er på vei hvertfall.. Greit litt, barne sykdommer ... Men hallo!! bare tanke på alt som kan
skje da motoren starter... aiii

MR2 TwinCharger 4a-gzte-EVO.
By, Zeth Racing------------------
http://www.zeth-racing.com
------------------
Vil altid savne deg, min kjære bror.
Hvil i fred ! Vi sees snart igjen. )-;