TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frontfanger

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #324807  av MrControl

Jeg handlet meg veilside sideskjørt og whifbitz frontfanger og regnet med at sistnevnte hadde god passform noe som viser seg og ikke stemme! jobben er satt vekk til proffer, men dem sliter med å få den tilpassa 100%.. Dette synes jeg rett og slett er for dårlig av ett stort tuning firma, som tar seg godt betalt og selv bygger supraer!

Hvordan er deres erfaringer med fangere o.l til mk4?

Hvis resultatet ikke blir bra, blir det nok en ny frontfanger av annen fabrikant.

Veilside bakskjørtene passet 100%, men vanlig sideskjørtene var det noe arbeid på, men de skal bli bra.

Var spesielt rett rundt venstre frontlykt at frontfangeren ikke passet noe bra
 #324813  av FS-Styling.no

Jo mere du betaler jo bedre passer de...er som regel sånn... RIDOX side skjørt koster ca 10.000 NOK til MVP... regner med de passer 110%... hehe
 #324820  av MrControl

Det skjønner jeg, men veilside er jo ett kjent merke og ikke spesielt billig, og det samme med whifbitz'n, derfor jeg reagerte!

Greit nok forøvrig med å måtte lage fester osv selv, men at det nesten er fysisk umulig og få til å passe uansett hvor mye man jobber gjør jo at produktet er tilnærma ubrukelig.

( ja jeg er litt frustrert:)
 #324831  av FS-Styling.no

Ok, ok, hvis det er kjente merker med stempling på glassfiberet så er det jo veldig snodig.... trodde det var sånn kopi ordning... da er det vel så som så...

Fredrik