TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥ skal jeg terge pÃ¥ meg bmw folket..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #324835  av FireWalk

Klarte ikke la være. Broren min driver et firma som lager dekor (http://www.dekorfabrikken.no) så ba han lage noen slike til meg. :P

Må bare ha dem på en liten stund nå før bilen skal lakkeres. Er så mange klyser her som kjører BMW og tror de er kongen i gata. Masse skitkasting mot riskokere på det lokale forumet.Deres værste mareritt er å bli passert av en riskoker. Så jeg syntes det var passende slik. :P Hver gang jeg kommer på siden av dem på 2-felten så bare slipper de gassen og kjører helt rolig... livredd for å vise hva de har, eller ikke har.. Nå blir det jo ekstra morro når de snur seg og ser rett på den lille tassen som pisser på bilmerket deres.. :p
Vedlegg
Rotation of 06052009547.jpg
Rotation of 06052009547.jpg (36.64 kiB) Vist 764 ganger
 #324843  av James

hehehe likte den :P skulle hatt det samme på min bare med 200sx da mine fleste kompiser kjører rundt i nettopp det :P
 #324845  av hmsilset

Håper noen legger ut link til denne på bimmers.no :D alle bilmerker har noe gromt da, men er sjeldent å se en grom bmw synes jeg.liker gamle eller sjeldne bmw og nyere m3.Resten er vel igrunn sportsutgave av Granada :P
 #324864  av ErikG

Hehe, definitivt min type humor. Skal ha noe sånt på Starleten min jeg også, bare med Golf
 #324868  av VegardA

Hehe! Bra du likte dem.

BMW merke kan lages ja, men jeg hadde ikke tid til å finne skikkelig mal/vektor av logoen før jeg måtte hive meg på bussen til Ålesund. Dessuten blir det jo bare i hvitt, så jeg bare skrev det med tekst denne gangen.

Nå har jo jeg hatt bmw selv, så denne ble ikke akkurat laget med kjærlighet! :p
 #324876  av Daniel HS

Dette liker vi :mrgreen:

(Selv om det er visse BMWer jeg liker :P )

Mulig å bestille disse merkene hos deg med ønsket tekst?
 #324915  av elino

Jeg er ikke sint...bare veldig veldig skuffet :cry:

Hehe...Hva er dette slags hets da?? :) BMW er jo kongebil...har ikke savnet Supran et minutt etter jeg fikk min 8)
 #324917  av EXS

ke25-toyoglide skrev:Kjempebra, med unntak av at det burde værrt BMW symbolet. :lol:
Lag en med det og legg den ut på forumene for salg 8)

bruker man bmw symbolet så kan man få problemer med brudd på copyrigth

da kan i verste tilfellet sjappa som lagde merket få advokater på nakken :?
 #324925  av hmsilset

EXS skrev:
ke25-toyoglide skrev:Kjempebra, med unntak av at det burde værrt BMW symbolet. :lol:

Da er det man bestiller hos meg som ikke er firma 8) Vet det er små sjanser for at biltilsynet,homsepatruljen eller andre ekle folk legger seg opp i copyright :D
 #324930  av VegardA

hmsilset skrev:
EXS skrev:

Da er det man bestiller hos meg som ikke er firma 8) Vet det er små sjanser for at biltilsynet,homsepatruljen eller andre ekle folk legger seg opp i copyright :D
Er vel mer sannsynelig at kemneren kommer hos deg! :P hehe
 #324936  av celicat23

Alltid slått meg at de merkene der er en kjempe flott måte og provosere noen av de mer evne veike blandt oss til å ripe opp bilen din fordi den personen eier noe av samme merke "du" pisser på.
 #324948  av inzane2012

jævlig merkelig disse folka som kjører rundt i kebab trallene sine og bare snakker dritt om alle som ikke kjører samme merke som seg selv...
skjønner ikke at det går ann å bli så forbanna trangsynte at det for dem ikke eksisterer andre bilmerker enn nettopp demmes...

selv om jeg er rimelig glad i mitt merke, så går jeg ikke rundt å rakker ned på folk som kjører bmw og anna tysker stål... finnes mange fine og råe vag's, bmw's og mercs...