TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥ skal jeg terge pÃ¥ meg bmw folket..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #324952  av FireWalk

celicat23 skrev:Alltid slått meg at de merkene der er en kjempe flott måte og provosere noen av de mer evne veike blandt oss til å ripe opp bilen din fordi den personen eier noe av samme merke "du" pisser på.
hehe.. det må de gjerne gjøre :) som sagt, skal bare ha dem på frem til jeg skal lakke bilen på nytt.. så spiller ingen rolle om den får 10.000 riper til :p
 #324963  av hmsilset

bruker man bmw symbolet så kan man få problemer med brudd på copyrigth

da kan i verste tilfellet sjappa som lagde merket få advokater på nakken :?[/quote]

Da er det man bestiller hos meg som ikke er firma 8) Vet det er små sjanser for at biltilsynet,homsepatruljen eller andre ekle folk legger seg opp i copyright :D[/quote]

Er vel mer sannsynelig at kemneren kommer hos deg! :P hehe[/quote]

:P alle papirer i orden her,hehe.
 #324973  av FireWalk

de selger jo slike merker på bsbildeler også.. med merke :P tror ikke noen bryr seg. Dette er ikke USA heller. Tviler på noen hadde kunnet saksøke noen for å ha et klistremerke på bilen her. I USA kunne man nok gjort det og håvet inn millioner. Men ikke her :P
 #324978  av EXS

mb190 klubben fikk problemer med mercedes da de brukte stjerna på sine t-shirts o.s.v.

så det kan faktisk skje i Norge også :wink:

men her fikk de bare beskjed om at dette fikk de ikke lov til :P må vel dra det litt lengere en et klistermerke og noe t-shirts for at en fabrikant tar juridiske steg...
 #324986  av Espen-S

Er litt piss å provisere på seg ''Bøllene'' i BMWne, det er jeg enig i. Men så sjukt mye piss det blir sagt om du kjører forbi i en Ris koker. Da er det ikke måter til å dårlig det ser ut å skal være. Latter og morro for at andre kjører litt annerledes merker.. Tragisk.

Har ikke noe i mot bmw, men syntes de som kjører BMW,Mercer og Volvoer burde akseptere Riskokere, for det er de som er futt i da :D
 #324989  av hmsilset

Espen-S skrev:Er litt piss å provisere på seg ''Bøllene'' i BMWne, det er jeg enig i. Men så sjukt mye piss det blir sagt om du kjører forbi i en Ris koker. Da er det ikke måter til å dårlig det ser ut å skal være. Latter og morro for at andre kjører litt annerledes merker.. Tragisk.

Har ikke noe i mot bmw, men syntes de som kjører BMW,Mercer og Volvoer burde akseptere Riskokere, for det er de som er futt i da :D
jeg aksepterer alle bilmerker så lenge de ikke er originale :) Riskoker er ikke noe negativt i da.ris er jo like bra som kebab :wink:
Tror veldig få misliker BMW og andre tyske merker, men jeg vil ikke påstå at de er bedre enn de fleste japsene sånn alt i alt.
 #325005  av VegardA

Har hatt både riskoker og tyskerstål. Høyt turtall er jo gøy! Men digger rekke sekser lyden også :)

Vil nok våge å påstå at BMW er mer "hatet" enn noe annet bilmerke. Legg merke til neste artikkel du leser der en bil har kræsjet! Om det er en toyota, så står det ikke noe om merke. Er det en BMW, så står det at det er det... Jeg hater folk som japsestyler bmwr! Fysja. Men folk må jo få gjøre som de vil:) Og de merkene der er jo bare på gøy! Folk må jo tåle litt ;)
 #325012  av FireWalk

har ingenting imot bmw jeg :) er enkelte av folka som kjører bmw jeg ikke liker. Denne spøken er er vel rettet mot visse individer her hvor jeg bor.

Fra dag 1. når jeg fikk MR2en så har jeg blitt mer eller mindre hetset. "Riskoker" går jo igjen mye. Når jeg snakket om å trimme til opp mot og over 300 hk så lo de rått av meg. "Er ikke mulig å få 300 hk på en MR2! Aldri livet...

Så mye av det jeg har gjort har blitt som en direkte konsekvens av det. Har følt en indre trang til å være bedre enn dem på alle måter. Nå har jeg jo klart det. med 350 hk på hjula ved siste måling, og etter de siste ombyggingene så håper jeg på nærmere 400 på hjula på neste måling.

Kjører nok fra det meste av BMWer her nå, og det er ingen som tør å si noe stygt lenger... :)

Er jo litt morro.. At de føler seg truet av en "riskoker" :P

Når det er sagt så er vel BMW og tyske biler generelt ganske høyt oppe på listen over biler med mye problemer, mens japanske biler troner på øister over mest holdbare biler.
 #325014  av VegardA

FireWalk skrev:
Når det er sagt så er vel BMW og tyske biler generelt ganske høyt oppe på listen over biler med mye problemer, mens japanske biler troner på øister over mest holdbare biler.
Snakk om å bæsje på leggen!! Du skrur jo mer på bilen din enn du kjører den! :P
 #325018  av FireWalk

Hehe! er jo litt av sjarmen det da! Morro å "bygge" noe liksom. Hater å skru på passaten f.eks. Vedlikeholdsarbeid og reperasjoner. Er en pest og en plage. Men når jeg skal ha på en ny del på MR2en f.eks så gleder jeg meg som en unge til julaften. Da er det plutselig morro å skru.

Merkelig det der :)
 #325019  av hmsilset

FireWalk skrev:Hehe! er jo litt av sjarmen det da! Morro å "bygge" noe liksom. Hater å skru på passaten f.eks. Vedlikeholdsarbeid og reperasjoner. Er en pest og en plage. Men når jeg skal ha på en ny del på MR2en f.eks så gleder jeg meg som en unge til julaften. Da er det plutselig morro å skru.

Merkelig det der :)
koster oftest en del de oppgraderingene dine, men vet det er verdt det og da synes jeg du skal unne deg det :P
 #325048  av chris

VegardA skrev:Har hatt både riskoker og tyskerstål. Høyt turtall er jo gøy! Men digger rekke sekser lyden også :)

Vil nok våge å påstå at BMW er mer "hatet" enn noe annet bilmerke. Legg merke til neste artikkel du leser der en bil har kræsjet! Om det er en toyota, så står det ikke noe om merke. Er det en BMW, så står det at det er det... Jeg hater folk som japsestyler bmwr! Fysja. Men folk må jo få gjøre som de vil:) Og de merkene der er jo bare på gøy! Folk må jo tåle litt ;)
Som oftest står det "japansk sportsbil" om noe slikt har kræsjet. Veldig viktig å få med "sportsbil" sånn at forsikringene går enda mer opp gjennom taket.