TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #324935  av celicat23

ke25-toyoglide skrev:Hadde værrt kongekult med en sånn ja, men for en pris :shock:
Er en til tilsalgs, og der står det at ny pris var 200.000kr. Det virker jo helt vilt, men stemmer det så er jo 25.000kr ett kupp! :) Hadde jeg ikke blåst det meste jeg hadde av sparepenger på audi'n skulle jeg kjøpt den :D
 #325088  av hmsilset

Jeg har vært ute å frelst folk i dag :D Tipper det er en kar som sitter på internett å søker etter mr2 nå :lol:
 #325103  av Lørnings

hmsilset skrev:Jeg har vært ute å frelst folk i dag :D Tipper det er en kar som sitter på internett å søker etter mr2 nå :lol:
Endelig en troende jeg hadde hørt på hvis du kom på døra!! :D :D
 #325119  av lasse

hmsilset skrev:Jeg har vært ute å frelst folk i dag :D Tipper det er en kar som sitter på internett å søker etter mr2 nå :lol:

Hehe, er gjerne sånn det er.
Kjørte en kompis til byen for et par uker siden der han skulle møte en dame han var skikkelig klar for, men når vi kom ned til byen ble han usikker om han skulle ut eller bare bli med meg og kjøre mer :mrgreen:
 #325146  av hmsilset

Lørnings skrev:

Jeg skulle lest høyt for deg i mr2 evangeliet :D

Lasse: enten var dama litt under middels eller så er han nok bare autofil :P
 #325171  av lasse

hmsilset skrev:
Lørnings skrev:

Jeg skulle lest høyt for deg i mr2 evangeliet :D

Lasse: enten var dama litt under middels eller så er han nok bare autofil :P

I god tro så går jeg for sistnevnte :wink:
 #325188  av ina

hvis du er klar for en person som er litt under middels så sier vel det, det meste..
 #325229  av hmsilset

ina skrev:hvis du er klar for en person som er litt under middels så sier vel det, det meste..
Noen må ha dem også skønner du :wink: Ei jente som bare ser sånn omtrent vanelig ut kan være 5 ganger bedre å lage mat og til andre ting enn "modelljenter". Det er derfor mange elsker med lyset av sikkert, altså fordi utseende ikke er alt :lol:
 #325231  av ina

hmsilset skrev:
ina skrev:hvis du er klar for en person som er litt under middels så sier vel det, det meste..
Noen må ha dem også skønner du :wink: Ei jente som bare ser sånn omtrent vanelig ut kan være 5 ganger bedre å lage mat og til andre ting enn "modelljenter". Det er derfor mange elsker med lyset av sikkert, altså fordi utseende ikke er alt :lol:
hehe...
smaken er vel litt forkjellig hos forskjellige personer, så det burde da vel å være mulig å finne en person hvertfall litt over middels, som kan ha maten klar når du kommer fra jobb :D
er ikke så lett å finne etter min erfaring, men... må vel finnes??
 #325234  av hmsilset

ina skrev:
hmsilset skrev:
hehe...
smaken er vel litt forkjellig hos forskjellige personer, så det burde da vel å være mulig å finne en person hvertfall litt over middels, som kan ha maten klar når du kommer fra jobb :D
Er ikke så lett nei..jeg kommer hjem fra jobb kl 07.15 :D
 #325260  av celicat23

ina skrev:hehe...
Gjelder og ha litt selvinnsikt også. Det er ikke bare og sette seg ned å kreve modell fin partner hvis du ikke er på samme nivå selv. Venninna til ei jeg henger sammen med er ett godt eksempel: hun er litt lubben og har ikke akkurat de rette formene, men hun er kun interessert i veldig trente gutter. Det resulterer i at hun får ikke type, for ingen som tar seg tid til og trene å holde seg i form er noe interessert i og være med ei som ikke gjør det samme.

Er man middels selv så burde man ikke titte etter partner på absolutt øverste hylle.
  • 1
  • 448
  • 449
  • 450
  • 451
  • 452
  • 1170