TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD oljelokk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #314779  av EXS

for og si det enkelt så er det akkurat som og betale med kreditt kort men du eksponerer ikke kreditt kort nummeret (selgeren kan ikke se detaljene på kortet ditt)
 #314825  av inzane2012

lexusmann skrev:Spurte om det var andre betalingsmetoder, og så svarte han i dag at jeg kunne betale med kredittkort...men da må jeg vel betale på forhånd, og ikke får den prisreduksjonenen?? kan vel prøve paypal, hvis det er så trygt som dere sier....kan dere forklare hvordan det fungerer? som til en 5 åring altså... :lol:
du lager deg en konto hos paypal, så overfører du en sum til den kontoen din fra banken din, og så overfører du di pengene igjen til selgeren :)
paypal er og komt på norsk nå, så da blir det kanskje litt letter å sette seg inn i det :P
er letter å bruke det enn f.eks å betale gjennom din lokale bank, samt det er trygger enn å oppgi kortnr ditt, da du ikke har full kontroll over det lenger, er mangen tjuvradder som sitter der ute håper på å komme over ett lett mål vettu :P så vist jeg skulle kjøpt noe fra utlandet ville nok jeg gått for paypal ja...
 #314861  av lexusmann

Har fått meg konto hos paypal nå, men det står noe om en 4 sifret kode som jeg skal kunne se på en kontoutskrift om noen dager..hvor finner jeg den?må visstnok ha den for å bli et såkalt verifisert medlem....er ikke alt jeg skjønner nå heller, selv om der er på norsk...føler meg litt noob her nå...og står det at jeg må knytte et kort til kontoen, enda jeg fikk mail som bekrefta at jeg gjorde det i går??what, liksom??
Dette er sikkert ikke så vanskelig som jeg tror det er... :lol:
 #314865  av mr2storbrua

Du trenger ikke verifisert konto for å bruke den, men etter en stund så kan du se på kontoutskrift at 15 kroner er forsvunnet fra kontoen din, og der står et tall på sida. Dette skal du skrive inn for å verifisere kontoen.

Har du fått vite hvilke adresse du skal sende penger til, beløp og hva du skal skrive på notater? Da er det bare å prøve å betale, så er det mulig å legge inn kredittkort da dersom det ikke er gjort.
 #314868  av lexusmann

Nei, har ingen info, da Dusty ikke er på jobb før på mandag igjen, fikk jeg beskjed om i en mail i går...men tenkte å få den kontoen oppe å gå før det..men var visst ikke så enkelt...får se over helga hva som skjer...har lagt til kort, ja, men står på fram sida til paypal at jeg må bekrefte debet- eller kreditkortet mott...har ikke kredittkort, men la til bankkortet, og det fikk jeg bekrefta på mail at det var i orden...
 #315137  av lexusmann

Skjønner ikke helt hvordan jeg overfører til paypal heller, jeg da....er inne på nettbanken nå...har mottaker, bank, kontonummer og overførings ID...men hvor skal jeg legge det inn??hadde visst vært bedre å brukt vanlig kort...
 #315147  av lexusmann

mr2storbrua skrev:Har aldri overført fra nettbank, har bare logga inn på paypal og lagt inn kredittkortnummeret og betalt direkte derfra.
Hørtes nokså enkelt ut det, da...får se hva jeg finner ut... :wink: nå fikk jeg melding i dag om at årsavgifta er på vei også så får se hva jeg får til... :roll:
 #321423  av lexusmann

Da har det blitt litt mailing frem og tilbake med Dusty og oljelokket er nå bestilt, blir sikkert bra... :wink: skulle ikke gå så lange tiden skriver han...så når jeg får dette har jeg 2 originale oljelokk til overs, hvis det er noen som trenger så kan jeg legge de i en boblekonvolutt og sende de(n, kan betale frakta også...
 #323064  av lexusmann

Noen som trenger originale oljelokk??fikk det fine TRD oljelokket i går...går gratis... :wink:
 #325423  av lexusmann

Ingen??hmmm, merkelig.... :wink:
 #325426  av FS-Styling.no

Be nå Dusty sette 10 dollar som verdi på pakken da.... ALT under 200 kr er momsfritt til Norge... End of story!!

Oops.... så at dette var en gammel tråd..hehe

Fredrik
 #325433  av lexusmann

MÃ¥ lese vet du, hehe... :wink: