Begynner virkelig å glede meg til ACR nå. Jeg var oppover på Club-Honda treffet i fjor med NSX-T,en, men ikke sommertreff.
Starter sesongen med å dra til Nurburgring 17 mai da, og på mandag kjøre på Nordschleife igjen
Det blir MAGISK, dog med rent a race car
Så uti uken begynner vi forberedelsene til 24hour på Nurburgring med vår Civic Type-R som skal kjøres fra lørdag til søndag(24timer)
Det blir helt SYKT rått, 6 biler i hver PIT og over 270 startende biler, alt fra Polo,er til værsting Porsche,IS-F,LF-A osv
Blir gøy med sommertreff og møte alle TS-OGN,ere igjen. For nå har det blitt ett nyere Toyotaprodukt i familien igjen. Supraen er jeg blitt så redd for at den kjøres ikke mye lenger
NSX-T,en måtte jo vike, da vi skal bli foreldre i seint på juli i år
Skal bli MAGISK å tyne GS,en litt på bane
Vet den takler det uten problemer, for har gjort det før med GS300,en jeg hadde
(er ivrig nå, for på fredag drar jeg til Bergen og henter vår "nye" bil, og nye felger kommer i posten innen fredag forhåpentligvis
)
Starter sesongen med å dra til Nurburgring 17 mai da, og på mandag kjøre på Nordschleife igjen

Det blir helt SYKT rått, 6 biler i hver PIT og over 270 startende biler, alt fra Polo,er til værsting Porsche,IS-F,LF-A osv

Blir gøy med sommertreff og møte alle TS-OGN,ere igjen. For nå har det blitt ett nyere Toyotaprodukt i familien igjen. Supraen er jeg blitt så redd for at den kjøres ikke mye lenger

NSX-T,en måtte jo vike, da vi skal bli foreldre i seint på juli i år

(er ivrig nå, for på fredag drar jeg til Bergen og henter vår "nye" bil, og nye felger kommer i posten innen fredag forhåpentligvis

-99 Lexus GS300 x
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS
-82 The SafranSupra
-83 Metallic Hvit Supra
-96 NSX-Targa,Wings West x
-01 GS430,min første V8 x
-09 Abarth 500 Essesse
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS