TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #325894  av tojo

Denne gangen går det BRA, er alltid lurt å rengjøre 1 gang ekstra eller 2:
Se: viewtopic.php?t=13245 (nederst på siden)
 #325899  av Supramk3turbo

Ja, ting blir grundig sjekket å vasket denne gangen. Veiva er vasket av oslo sylinderservice denne gangen. Jeg har dynket den i olje å "forseglet" den, så den ligger støvfritt til jeg kommer hjem. Men blir nok å vaske den enda en gang før montasje ja :D

Blir det mere alvorlig motgang nå, så kan bilen se langt etter sommertreffet på ACR. Men så klart går alt smertefritt nå :lol:
 #325904  av tojo

Supramk3turbo skrev:Ja, ting blir grundig sjekket å vasket denne gangen. Veiva er vasket av oslo sylinderservice denne gangen. Jeg har dynket den i olje å "forseglet" den, så den ligger støvfritt til jeg kommer hjem. Men blir nok å vaske den enda en gang før montasje ja :D

Blir det mere alvorlig motgang nå, så kan bilen se langt etter sommertreffet på ACR. Men så klart går alt smertefritt nå :lol:

Her er det ikke snakk om å se langt etter ACR, her skal veiven vaskes til den er ren,å et par ganger til. :lol:
Bilen din er jo blitt en av hoved attraksjonene på treffet :P
 #325928  av Supramk3turbo

tojo skrev: Bilen din er jo blitt en av hoved attraksjonene på treffet :P
Det var vell litt å ta i :oops:
 #326159  av Supramk3turbo

Ja ja, selv om supran tok kvelden før dyno. Så har jeg ihvertfall fått benket B-kingen. Må si meg ganske fornøyd med tallene :D Orginalt skal den bremse 166 hester, og 133 NM på hjulet. Jeg bremset 177 hester og 142,3 NM på hjulet. Så slipon og filter har da gjort noe. Få mappet den litt nå så får vi hentet ut de sisste hestene og momentet skal passere 150 NM :D Håper også på å se 180+ på hjulet.

Benket i både A modus og B modus. A=Fulleffekt B=Regnværs modus

Vedlegg
Dyno%b-kingmin. komp.jpg
Dyno%b-kingmin. komp.jpg (107.94 kiB) Vist 603 ganger
Sist redigert av Supramk3turbo den 03 jun 2009 12:54, redigert 2 ganger totalt.
 #326163  av tojo

Flotte tall på dynoen :D så målet er 200hk+ på hjul? :roll:
 #326166  av Supramk3turbo

He he, 200 på hjulet greier jeg nok ikke. Bike gjorde det...De borret opp til 1500cc, større dyser, modifisert innsug, helannlegg, piggyback osv...Bremset 202 hk på hjulet. Men så mye kommer jeg aldri til å legge i sykkelen.

Var litt artig, det sto en kar med Ducati desmo...600 000 kroners sykkel med 200 hester i motor å kikket på mens vi bremset. Bremset først på b-modus. Å han bare: Ja ja, var ikke så værst det der...he he he. Så trykket vi på den magiske A-knappen. Da sa han ikke noe med det første :lol: Tror ikke desmo'n bremser så sinnsykt mye mere på hjulet egentlig, å dreivmomentet mitt kan han bare se langt etter :D
 #326271  av tojo

Noe nytt ang Supraen? jeg har litt panikk her, vil så gjerne se den live snart:-)
 #326272  av Supramk3turbo

He he. Jada...ALT er under "kontroll", håper jeg...De nye lagrene kommer på mandag. Ny time hos PBC er bestillt. 8. Juni :shock: i mellomtiden skal bilen bort til autosafe for litt bakstillings mods. Nye foringer, og nesten "ny" shimsa orginal diff. Men, først skal jeg bare en liten tur på jobb, blir borte 11 dager, å når jeg kommer hjem er det kjøring med sykkel på Våler :D Så kan jeg begynne å skru igjen...he he. Høres dette ut som en plan?? :lol:
 #326288  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he. Jada...ALT er under "kontroll", håper jeg...De nye lagrene kommer på mandag. Ny time hos PBC er bestillt. 8. Juni :shock: i mellomtiden skal bilen bort til autosafe for litt bakstillings mods. Nye foringer, og nesten "ny" shimsa orginal diff. Men, først skal jeg bare en liten tur på jobb, blir borte 11 dager, å når jeg kommer hjem er det kjøring med sykkel på Våler :D Så kan jeg begynne å skru igjen...he he. Høres dette ut som en plan?? :lol:
Hørtes ut som en god plan,men veldig hektisk.
Blir jo som "ny" den bilen din :P Krysser fingrene å håper alt går bra denne gangen :D
 #326319  av Supramk3turbo

He he. Moro å høre det er andre som gleder seg også :D Går nok fint dette :D
 #326328  av AE86 Drifter

Ring meg når du kommer hjem,så får vi snekkra dette sammen på en kvelding. 8)
 #326329  av Supramk3turbo

Godt å høre Petter. Takk skal du ha :D
 #327257  av Supramk3turbo

Åh, jeg blir sinnsyk snart. De som skulle ordne med råde å bære lager til meg, har ikke klart å gjøre det likevell. Så nå må jeg bestille på nytt selv. Har sendt mail til dusty på MVP. Noen som har erfaring med hvor fort han kan sende, trenger de på lørdag :shock:
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 62