TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Du vet du kjører Mr2 nÃ¥r:

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #326125  av tettwatt

Du har låst inn nøkkelen i bilen og bruker under 5 sekunder på å åpne den med "spesialverktøy" :D (og 2 min på å finne og lage denne)
 #326171  av hovik

du vet du kjører en mr2 når du driter i reservehjul siden caliperne dine er for store til org hjul..
... og du punkterer i bushen i Finland, 50km fra nærmeste hus ... ( been there, done that )

Du vet også du kjører MR2 når:
- du blir stoppa i tollen, skula stygt på i 5 min før betjenten gliser bredt å sier: "snygg bil"
- det ikke er mulig å føre en normal samtale når man kjører på våte veien pga støy
- man tar igjen politiet i utrykning når man tar seg en søndagstur
- turen til nærbutikken blir på 150km, fordi det ikke regner
- du tester F355, og lurer på hvor mange mr2 man får til samme prisen
- Kjører t/r Nordkapp, og har lyst på en tur til "nærbutikken" med en gang man kommer hjem
 #326233  av inzane2012

[quote="hovik"]
- du tester F355, og lurer på hvor mange mr2 man får til samme prisen
- Kjører t/r Nordkapp, og har lyst på en tur til "nærbutikken" med en gang man kommer hjem[/quote

den første var ganske bra :)

men den siste er jeg ikke helt enig med deg i ;) er rimelig kaputt når jeg kommer hjem til foreldra mine etter en 9 timers kjøretur ;)
 #413573  av Noxan8

marlboro1310 skrev:Du vet du kjører MR2 når :

- Du slår teknisk knockout på de som hevder du har elendig fremkommelighet på vinterføre... (mange har fått surleppe her ja...)

hadde selv en opplevelse med denne her, både sjefen og min far sa: du må ikke finnepå å kjøpe deg en slik idiotosk bil, fungerer ikke på vinterføre i det heletatt..

synes jeg så dèt når jeg bare satt å plystra bak rattet en kald vinterdag i bratt motbakke med speil holke å masse andre biler strødd i grøfta som små stein :mrgreen: du vet du føler deg litt KONGE da :P
 #413580  av ArildM

Jupp :D Morsomt å grave frem denne gamle tråden igjen :D

Jeg vet jeg kjører Mr2 når jeg blir tauet ut av vinterlagring, bruker 30'000 på motoren, som ikke blir ferdig denne sommeren, og alikevel har så lyst å kjøre Mr2 at jeg kjøper meg enda en :mrgreen: Som leder til:

Vet jeg digger Mr2 når jeg har både AW11 og SW20 (snart), og synes at jeg egntlig bare mangler en ZZW30 8)
 #413631  av Scoop

Fantastisk, kjenner meg igjen med omtrent 90%, de siste 10% kommer med årene tenker jeg... Fikk en god latter, og liker bilen enda mer! :D
 #413656  av FT86

jeg får IKKE lyst til å selge bilen når jeg leser dette :P

Du vet du kjører mr2 når gamle eier har klippa av 90% av ledningene bak cd spilleren
Du vet du kjører mr2 når du har så breie dekk at de treffer plasten i hjulbuen ved full sving :)
Sist redigert av FT86 den 16 jun 2012 19:38, redigert 1 gang totalt.
 #413773  av GhostRider88

SÃ¥ mye som stemmer :shock: Nesten man skulle tru at mr2 eiere er en egen rase innen bilentusiast kategorien ;)

Slenger med et par jeg også:

- Du vet du kjører Mr2 når du holder på å kjøre av veien, for du dreier hodet 180 grader når en annen Mr2 passerer
- Du vet du kjører Mr2 når du smiler hver gang du ser bilen
- Du vet du kjører Mr2 når du behandler bilen som en om det skulle vært et levende vesen (i overkant forsiktig og redd for min :roll: )
 #413777  av DanielJ

Syke greier, kjenner meg igjen i nesten alt på listen! :lol:
 #414060  av Broom

*Du vet du kjører MR2 når kompisene dine skal være kule og åpne motorrommet (som de nå har fått med seg at er bak) men i steden åpner bagasjerommet fordi motorrom åpnern er superhemmelig (tydligvis siden toyota gjemte den der) :P
 #414079  av ArildM

Du vet du kjører Mr2:
Når du med et glis spør kameratene dine om de vil se på motoren din og dette skjer:
[youtube][/youtube]
:mrgreen:
 #414083  av hmsilset

Du vet du kjører mr2 når bilen vrir seg 180 grader og blir stående midt på veien i en sving før du rekker å tenke på å rette opp kontra og unngå grøfta :)