TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #325131  av MOTORSPORTHUSET

nye bakstillings stag uniballer kommer snart.

litt toppjobb for og få kammene til og gå rundt.

skulle ønske jeg hadde en grom lotto kupong :D
Vedlegg
020.JPG
020.JPG (43.38 kiB) Vist 2099 ganger
018.JPG
018.JPG (81.99 kiB) Vist 1308 ganger
 #325801  av MOTORSPORTHUSET

jeg kjøpte stagene og di gjenga niplene og uniballene 16mm av selholm i sverige.

en vanlig uniball vil bare knekke.
di koster 618kr stk og du trenger 12 plus stagene 1200kr. :shock:
 #325844  av James

MOTORSPORTHUSET skrev:jeg kjøpte stagene og di gjenga niplene og uniballene 16mm av selholm i sverige.

en vanlig uniball vil bare knekke.
di koster 618kr stk og du trenger 12 plus stagene 1200kr. :shock:
Ã… herre!! :shock:
 #325991  av MOTORSPORTHUSET

vis noen har lurt så kommer bilen på ca 600 høvdinger. :!:

vakum i lommeboka :shock:

skal jeg noen gang selge den skal jeg ha 750 så den blir nok altid hos meg :D
vis ikke røkke el jelsten el no liker carlos sainz hehe :D
 #325993  av Tomera

MOTORSPORTHUSET skrev:vis noen har lurt så kommer bilen på ca 600 høvdinger. :!:

vakum i lommeboka :shock:

skal jeg noen gang selge den skal jeg ha 750 så den blir nok altid hos meg :D
vis ikke røkke el jelsten el no liker carlos sainz hehe :D
:shock: :shock: :shock:

La oss bare håpe du får valutta for pengene ;) Gleder meg til og se dette prosjektet færdi. Rått at noen tar'n heelt ut med slike biler også, og ikke baare trimmer gammel folkevogner (Les Audi) og gamle svenska Epa traktorer (Les Volvo) :D
 #326511  av Supramk3turbo

Ja, det der er skikkelige stag :D Blir vanvittig bra dette :D Stå på...
 #326512  av tojo

Keep on the exstreme good work,denne bilen blir vi til å få se i mange reportasjer i innland og utland. :D
Er utrolig spent på dyno resultatene. :P
 #326521  av MOTORSPORTHUSET

hehe tusen takk.
hjelper med litt komentarer så man ikke bare tenker på vakumet i lommeboka :wink:

nå får jeg sandblåst spindelhusene bak t helga og hammerlakka di og 2 nye bakhjulslager skal inn.
så må jeg få dreid ferdi aluforingene som skal inn i spindelene så er den kansje på alle 4 hjula i løpet av neste uke. :D
 #326523  av MOTORSPORTHUSET

jeg har også frest ut vannkanalene i foringene slik at det passer til toppakninga.
og blokka er sandblåst inni nå og er til finborring slik at foringene skal presses i.
så har jeg tatt ut di 4 frostpluggene slik foran og jeg har fått betongen som skal helles i nedre del av blokka. :D
 #326526  av Supramk3turbo

Jeg må bare spørre...hva er du egentlig utdannet som?? Er ikke den vanlige mannen i gata som begynner et så sinnsykt prosjekt som dette...Tenker på de forskjellige løsningene å ideene du kommer med. Blir jo ganske unikt dette. Å virker jo som du har relativt god kontroll på hva som trengs å gjørs her. Finnes vell ikke en how to make 800 hp out of a 3sgte engine :lol:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 90