hm?
jeg er bilmekaniker. 24 år. startet motorsporthuset for oggjøre no ant.
har hatt 6 celica carlos sainzer og 1 supra mk4 650hk. og ca 25 andre biler.
surfet hele jorden rundt på google i mange år og snappet opp ting og info og luket ut alle di beste løsninger
og di beste effektmåter osv. når det gjelder 3sgte) pluss egne ideer.
ellers er jeg litt opfinner.
jeg har blannet laget yamaha r1000 motorsykkel om til atv 4hjuling.
jeg har lagd pneomatiksystem for to funksjonshemma slik at di kan kjøre manuell gir biler med bare armer,og til bilcross.
jeg har montert 125crossforing og stempel i 50ccm moped slik at det ble 90ccm. d va kult.
og slike ting som ikke andre gjør. det gjør jeg
jeg har alltid brent for carlos sainzer helt fra jeg var liten i 94 ble d 1og 2 plass på henning og petter solberg i bakkeløp der jeg bor i konsmo.
pluss at 2 andre gatebil cs-er kjørte klar løype bil opp og ned bakken. og det vat jo helt rått.
men det var jo di grommeste bilene som fantes i rally di årene.
det var da jeg viste jeg sko ha slik en. som 16 åring begynte jeg og jobbe og som 17 åring fikk jeg lån og kjøpte min første cs. nr3315 tror jeg.
og så raste jeg motoren o begynte og lære og mekke og trimme selv på di. så har det bare blitt mer og mer og mer og mer så jeg tror jeg kan nesten svare på alt om di.
ivertfall nesten.
det var en liten histore, må sove nå har bilring runt øya nå

jeg er bilmekaniker. 24 år. startet motorsporthuset for oggjøre no ant.
har hatt 6 celica carlos sainzer og 1 supra mk4 650hk. og ca 25 andre biler.
surfet hele jorden rundt på google i mange år og snappet opp ting og info og luket ut alle di beste løsninger
og di beste effektmåter osv. når det gjelder 3sgte) pluss egne ideer.
ellers er jeg litt opfinner.
jeg har blannet laget yamaha r1000 motorsykkel om til atv 4hjuling.
jeg har lagd pneomatiksystem for to funksjonshemma slik at di kan kjøre manuell gir biler med bare armer,og til bilcross.
jeg har montert 125crossforing og stempel i 50ccm moped slik at det ble 90ccm. d va kult.
og slike ting som ikke andre gjør. det gjør jeg

jeg har alltid brent for carlos sainzer helt fra jeg var liten i 94 ble d 1og 2 plass på henning og petter solberg i bakkeløp der jeg bor i konsmo.
pluss at 2 andre gatebil cs-er kjørte klar løype bil opp og ned bakken. og det vat jo helt rått.
men det var jo di grommeste bilene som fantes i rally di årene.
det var da jeg viste jeg sko ha slik en. som 16 åring begynte jeg og jobbe og som 17 åring fikk jeg lån og kjøpte min første cs. nr3315 tror jeg.

og så raste jeg motoren o begynte og lære og mekke og trimme selv på di. så har det bare blitt mer og mer og mer og mer så jeg tror jeg kan nesten svare på alt om di.
ivertfall nesten.

det var en liten histore, må sove nå har bilring runt øya nå