TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en 2JZ mkIII supra, It's ALIVE!!!!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #327059  av TommR

Et par bilder av hvordan det ser ut nå. Kjørte motoren på startern i stad, og det gikk som en drøm så blir garantert oppstart i morra hvis alt fungerer som det skal. :) Klarer nesten ikke vente.. 8)
Vedlegg
IMG_1235.JPG
IMG_1235.JPG (1.15 MiB) Vist 1900 ganger
IMG_1237.JPG
IMG_1237.JPG (1.26 MiB) Vist 1891 ganger
 #327064  av tojo

:D Klarer nesten ikke vente på oppstart jeg heller,tror ikke jeg får sove inatt :-)
Dette blir spennende,tror den blir skikkelig hissig :twisted:
Keep on the good work :P
 #327067  av Lørnings

Helt rått, Tommy!! :D Hva gjorde du med reim-problemet? Film, film, FILM oppstart!! :D :D
 #327447  av TommR

Tjoho! Da var det bråk i gårdsplassen i dag gitt. Lyden av en 2JZ med kun downpipe er gromt! hehe Digg å få start på'n. Hadde rota til en ledning.
Ting ser veldig bra ut. Får ingen feilkoder, har 4 bar oljetrykk ved tomgang og ikke minst jevn og fin tomgang. UEGO'en viste rundt 11.3 på tomgang. Video kommer senere. Får ikke jobbet med bilen før til mandag igjen, skal se om jeg får lagt ut video da ;)
 #327452  av tojo

:D Dette var skikkelig gladnyhet,good work :wink:
 #327456  av AE86 Drifter

Gratulerer 8)
 #327467  av TommR

Takk takk folkens. :) Så nå er det bare å fixe litt på eksosanlegget, gjøre ferdig IC rør og skru sammen interiøret så er det full fart ut på veien håper jeg! 11.3 AFR på tomgang er vel kanskje en smule feit blanding? Men det får jeg justere litt på senere. hehe
 #327472  av Supramk3turbo

Grattis tommy..Dette var gøy...for deg ihvertfall :lol: he he. Neida, snart på veien igjen jeg også :D
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20