TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AW11 4AGE 20V Blacktop

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #327204  av Amund

Fant denne videoen på nettet :roll: (aner ikkje kor eller kven sin bil det er :wink: )
 #327205  av tojo

Amund skrev:Fant denne videoen på nettet :roll: (aner ikkje kor eller kven sin bil det er :wink: )
Neh hvem kan det være tro? :roll: Ikke helt feil den. :D
Hint! tror ikke han har lagt seg til i MR2 AW11 registret.
 #327208  av villejan

Tror vedkommende venter på noen bilder fra utsiden... Jobbes med saken...

Det var litt turtall opp bakken der.

FYSJ!
 #327220  av ArildM

RÃ¥tt :mrgreen:
 #327402  av villejan

Om alt går som planlagt i morgen, og etterkontrollen på eu blir det banekjøring på fredag... :D
 #327403  av James

villejan skrev:Om alt går som planlagt i morgen, og etterkontrollen på eu blir det banekjøring på fredag... :D
Nice, gratulerer! :D Kanskje vi kjører på banen samtidig da :P
 #327571  av Amund

Gull :mrgreen:
Den fungerer endå? :P hehe, og du er klar for Rudskogen?
 #327572  av ArildM

Kult, ble det noe pes ang motor på eu kontroll? Hvordan er det når du har flyttet batteriet på eu kontrollen? Og måtte det gjøres som en del av motorbyttet?
 #327582  av Amund

Ikkje nødvendig å gjere pga motorbyttet, men ble gjort for å forbedre vektfordelinga :)
Så lenge batteriet står montert i kasse, og festet skikkelig (her: 2stk 10mm gjengestag), så henger dei ikkje seg opp i plassering av batteri.
 #327583  av ArildM

Aha, takk for info :)
 #327650  av villejan

Bilen fungerer enda den ja.. hehe.

Det var noe stress med demperene, men det gikk smurt etter vi kappet og limte litt.. Heima mekk vett du. Ble adskillig mye bedre å kjøre, og mye mere presis.

Når dte gjelder Eu kontrollen skal det sies at det kun var etterkontroll. Ser ikke for meg at det skal være av noe betydning. Du skal faktisk ha Stor kunnskap for å vite forskjellene, dvs at du skal kunne se forskjellene. Jeg mener at om alt ser ok ut, bør den gå gjennom.
 #327654  av Amund

MÃ¥tte kappe litt faktisk, hmm :?
sjekk justeringa på demperne dine og, husker at når eg fekk mine dempere, så var alle 4 jsutert forskjellig når eg monterte dei....
 #327657  av villejan

måtte fjerne ca 2-3 mm i bunn av demperen.... det stod faktisk på papirene at de kunne kappes inntil 6mm.
De var likt justert, begge på de mykeste. gav de en omdreining, men det må nok litt mere til.
 #327662  av Amund

du merker fort om det er for mykt, då vil bilen hoppe/gynge på fronten når du nermer det grensa i hard sving... :roll:
Lykke til på Rudskogen :twisted:
(lurer nesten på å ta turen bort sjølv)