TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #327647  av tojo

Oooops :D 10 Minutter: 1 - 0 til Barcelona: ETO'O! Eto'o vender bort Vidic, tupper ballen i nærmeste hjørne. MÅL :D
 #327668  av tojo

tojo skrev:Oooops :D 10 Minutter: 1 - 0 til Barcelona: ETO'O! Eto'o vender bort Vidic, tupper ballen i nærmeste hjørne. MÅL :D
:D 70 Minutter 2 - 0 til Barcelona: Messi! Verdens beste fotballspiller scorer med hodet, etter en strålende pasning fra Xavi

Utklassing! :lol:
 #327678  av marlboro1310

Saken er herved avgjort, saken alle har preika om i uker...alle de spørsmåla VG og Dagbladet har spurt oss om, HVEM er verdens beste fotballspiller? Svaret er Lionel Messi, han er den største, om Gud vil...kommer han til å komme nesten opp på Maradonas nivå, men kun hvis Gud selv vil...Maradona altså :mrgreen:

GO BARCA!!!!!!!!!! GO BARCA!!!!!!!!!!! GO BARCA!!!!!!!!!!
 #327685  av Haugrud

Er ihuga Man U fan, men må bare innrømme at vi tapte for et bedre lag idag..gratulerer :) hjelper ikke være best i 10min mot barca :P
 #327745  av mr2storbrua

tojo skrev:
tojo skrev:Oooops :D 10 Minutter: 1 - 0 til Barcelona: ETO'O! Eto'o vender bort Vidic, tupper ballen i nærmeste hjørne. MÅL :D
:D 70 Minutter 2 - 0 til Barcelona: Messi! Verdens beste fotballspiller scorer med hodet, etter en strålende pasning fra Xavi

Utklassing! :lol:
Et sup(erb)ra resultat :D
 #327787  av tojo

inzane2012 skrev:faen så trist slutt det skulle vere på Prison Break serien... klumpen satt laaangt oppe nå ja...
:shock: Hva ble resultatet i kampen? :lol:
 #327981  av ArildM

Svogeren min inviterte meg til Verdal i morgen :roll:
Babyblå Volvo 145 express og full fest
Bilde :mrgreen:
 #327994  av ina

har fri ganske lenge.. helt til i morra kl 3, så tenkte etter en 11 timers arbeidsdag, at jeg kunne ta meg en rusbrus, er nå på den 4., vurderer strawberry daquarry eller vodka/battery(power king) som drikke etter denne rusbrusen... hem... jaja.. skål a!! :D
  • 1
  • 457
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 1171