TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hilsing pÃ¥ hverandre i trafikken

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #326326  av Marcus

sindrejl skrev:
Marcus skrev:Skjelden folk hilser tilbake ja, men enkelte ganger rekker jeg rett og slett ikke å løfte fingrene før bilen har kjørt forbi hvis noen hilser.. Ikke kan jeg bruke lysa heller uten å måtte skru de av og på igjen etterpå, men det har vi jo vært inne på før :P
Synes forresten det har blitt "ekstremt" mange MR2er ute på veien de siste åra..
finnes en guide her inne for hvordan du fikser det med lysa, må bare kappe en ledning så detter de ned igjen etter et blink :) (men de holder seg såklart oppe når du skrur dem på)
Vet, vi kom fram til det i den andre tråden også. Var bare å fjerne en dærtt, og en pling og skru alt sammen fast igjen.. men har ikke hatt tid :mrgreen:
Kanskje jeg får putte hodet ned i el-manualen til mr2en snart å se over kretsen

Men ja, lite entusiaster på veien som sagt..
 #326330  av Daniel HS

Prøver å hilse på de fleste, men er ikke alltid like lett... Eneste er at det er nytteløst å hilse på T20er, føler alle typer mennesker har de, og det er MANGE av de, og tildels det sammeom Mr2 MkIII...
 #327615  av johnnie_W75

Har nå ved flere anledninger forsøkt å hilse på div celicaer og mr2er i trafikken med noe annet enn min egen mr2 og kan bare si en ting folkens.
Ikke gidd det... Enten så kaster jeg bare bort tia eller så bare forvirrer jeg dere. Noen ser det og lurer andre ser ingenting.. hehe

Forsøk avviklet med stor fiasko... (egentlig ikke uventet):-P
 #327649  av Giske

Ser stadigvekk at folk vinker til meg i trafikken..Men vanligvis blir det sånn, "Huh? hvem fa.." prøver å vinke tilbake da, sånn i tilfelle, men sjelden jeg rekker å reagere:p
 #327679  av marlboro1310

Når man ikke rekker å reagere er blinkelyset en fin oppfinnelse :wink:
 #327686  av Daniel HS

marlboro1310 skrev:Når man ikke rekker å reagere er blinkelyset en fin oppfinnelse :wink:
Evt nødblinken som jeg pleier å bruke... :wink:
 #327689  av johnnie_W75

Møtte ei dame i en svart mkII mellom langhus og ski idag, og når jeg hilste så så hu bare helt forfjamset ut og vingla på veien så det ble jo nesten farlig.
Hvem f... for en dott var det der tenkte sikkert hu.. haha
For hu kjente ingen i en styla Sprinter.....
 #328254  av Marcus

Nå har jeg blitt hilst på to dager på rad fra folk i avensis og en bmw, men jeg rekker ikke å tenke før jeg er forbi. Vinker de fordi de tror det er noen de kjenner, fordi de kjenner meg eller fordi jeg kjører MR2? Jeg blir ikke noe klokere :lol: