Da ble eg den eg den nye eiger på mr2 dere diskuter sånn om

motoren var fabrikk ny for 12.000km siden med smide råder å smidde steppler.. er faktisk VS motor som har bygget motoren. fikk prutet den ner til 130.000 var litt små ting som må fikses som å bytte noen olje slager (fordi dem som står på er ikke oljebestandige) hehe fikk faktisk havari på geilo på vei hjem da ene drivakselen løsnet..(fordi han hadde glemt å teitet den etter girkassa ble tottal over halt i høst å bilen har da bare stått i ro siden.. var verksteds sjefen på ski som eigde bile alle deler som er brukt er orginale så allt av deler fås hos toytoa

å allt er tuv papirer på. det er null rust på bilen bil han som hadde den før kjørte den bare vist det var tørre veier:) å det får står eg gått.. har 1.2 i lade trykk å en plass mellom 350-400 hk det flytter seg skal eg love

men turboen er litt for stor så får ikke noe gått lade trykk før 4000rpm men da skjer det saker å ting:P er fornøyd med kjøpe så langt da:P skulle hatt en da på ulven å testet bilen vår da james:P tror faktisk at din går en del bedre 0-100 pgr av den store turboen.. klarte blare 180190 til bergen skiltet med bom giring:)