TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min toyota hilux sr+ 3.0 2009

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #327454  av gcshilux

heisann!
Da ble vist jeg eier av toyota for første gang i mitt liv:D foreløbig så er jeg veldig fornøyd:)
Dette er da en Hilux sr+ 3.0L som jeg har hatt i ca litt over 1 mnd og er storfornøyd.
Men alle sier: sett på bøyler og tusen metere osv.. og ja jeg veit det er drit tøft, men på akkuratt denne typen så er jeg skeptisk, siden den er hvit d-cab osv. jeg syns faktisk den ser veldig "clean" ut og syns det er litt stilig ogsa!

Kom med noen meninger om hva dere syns a!?
Vedlegg
litt posering på kaia;)
litt posering på kaia;)
bilder fra iphone 006.jpg (295.21 kiB) Vist 4477 ganger
går akkurat ikke å lokke igjen lemmen når 450'n er med:(
går akkurat ikke å lokke igjen lemmen når 450'n er med:(
bilder fra iphone 015.jpg (474.23 kiB) Vist 4476 ganger
bilder fra iphone 002.jpg
bilder fra iphone 002.jpg (316.42 kiB) Vist 4477 ganger
 #327493  av celicat23

Pen bil. Veltebøyle og 1000-metere ville jeg styrt unna, men god senk på noen 22" felger med sorte eiker hadde jeg prioritert :wink: hehe
 #327494  av Supramk3turbo

celicat23 skrev:Pen bil. Veltebøyle og 1000-metere ville jeg styrt unna, men god senk på noen 22" felger med sorte eiker hadde jeg prioritert :wink: hehe
He he. Da hadde jeg heller ringt til artic trucks. Men. Enig med deg, den trenger ikke noe særlig forandringer denne. Pen bil som den er
:D
 #327523  av gcshilux

hehe joa! nå står det 20" på den:) tro meg jeg har fått tillbud fra arctic truck og det kom på 141.000 og det er jo ikke akkuratt billig da! bilen var dyr nok fra før av. men man får jo mye for penga da og det ser jo helt værst ut. Den ombygingen heter AT37 og innholdet på den er:

-37x12.5r15 dekk
-15x10" alu felger
-lakerte skjermbreddere
-tilpassing av hjulhus foran og bak
-nye stigtrinn
-arctic trucks skvettlapper
-40mm heving av fjeringen foran og bak
-20mm heving av karosseri
-nye koni dempere bak
-ny utveksling i akselen foran og bak
-kalibrering av speedo
-justering av hjulvinkler
-førstehjelps pute
-moment nøkkel
-godkjenning hos trafikk stasjon
og tilsendelse av nytt vognkort!

Det er jo ingen tvil om dette er gromt :D , men kjørekomforen må da gå ned ganske mye?
 #327529  av ArildM

Hadde heller hørt på celicat23 sine råd, Arctic Trucks finnes det nok av :mrgreen:

EDIT: Stilig Hilux ja!
 #327560  av Wishmaster

gcshilux skrev:Det er jo ingen tvil om dette er gromt :D , men kjørekomforen må da gå ned ganske mye?
prøvde en hilux med at37 ombygging, og kan ikke si at komforten var noe dårligere på den kontra en "normal" en. heller litt bedre :D
 #327702  av Tomera

Go Arctic Trucks!!! Ørn og gutta i Drammen kan sakene sine ;)
Pick Upper skal ikka ha bling bling felger osv. Er terrenggående kjøretøyer, og skal ha stOOre hjul!
Messunnelig på denne ja.. Aldri prøvd 3,0l motorn...
 #327736  av ArildM

Bilde
Ok da, skal ikke nekte på at ombyggingen er kul :mrgreen:
 #327749  av celicat23

Kul ombygging, men det ser like håpløst ut hver gang jeg møter en av de her rundt i oslo. Bilen ser aldri noe mer terreng enn noen fartsdumper, og til og med yarisen klarer de :) Senking og fete felger der i mot hadde faktisk vært litt p.i.m.p på den der :D
 #327774  av gcshilux

hehe helt riktig.. og jeg bor i oslo så hvorfor skal jeg bruke 140.000 på det da? men ja det ser jo konge kult ut!!

Jeg er kjempe fornøyd med 3.0 litern, og automat kassa er helt nydelig! den girer etter sånn hvordan du kjører osv.

Hadde vært stilig og hatt justerbar senking da! så man kunne hevet den og senka den! går det ann å få tak i noe sånt da?
 #327786  av inzane2012

ser ikke helt grunnen til ombygginga vist ikke du har tenkt å bruke den til noe fornuftig nei, som å grisekjøre på fjellet i ekte hummer stil ;)

hold den som den er, eller eventuelt gå for litt senk og større felger med mindre profil på dekka ;) kanskje litt små trim på utsiden for å fremheve linjene litt ;)
 #327839  av castman

Skikkelig fet denne her :D 120hk motoren i min blir bare små tasen iforhold til dette ;) Hvordan er trekkregisteret på denne konstra den med 120hk? Synes min kommer littt sent før den topper på momenten..
 #327866  av ArildM

som å grisekjøre på fjellet i ekte hummer stil
Håper du tenker Hummer H1 i så fall hehe :wink:
 #327891  av Tomera

Hilux AT er waaay over Hummer da! Det har autofil bevist :D

SLIK skal en Hilux se ut:
Vedlegg
Hilux.jpg
Hilux.jpg (155.43 kiB) Vist 4478 ganger