TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• spotta supra mkiv og mr2 i Svelvik

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #327797  av Supramk3turbo

Spotta en svart mk4 på svelvik ferja i dag..toffern?? :D Pen bil. Også spotta jeg en rød mr2 mk2 i Svelvik, sjeldent syn :D
 #327888  av Insanity

Supramk3turbo skrev:Spotta en svart mk4 på svelvik ferja i dag..toffern?? :D Pen bil. Også spotta jeg en rød mr2 mk2 i Svelvik, sjeldent syn :D

ikke en mk1 asså?? :P
 #327932  av Toffern

Så dn røde mr2 jeg også ved rimi ved homansberget der! De kikka fælt etter bilen min=)
 #327973  av Supramk3turbo

He he :D Er vist en Svelvik gutt han som har den røde mr2'n. Jeg peisa forbi han med sykkelen, for så å snu å møte han på et hjul igjen :lol: Bare en måte å hilse på :D
 #327977  av Supramk3turbo

Insanity skrev:
Supramk3turbo skrev:Spotta en svart mk4 på svelvik ferja i dag..toffern?? :D Pen bil. Også spotta jeg en rød mr2 mk2 i Svelvik, sjeldent syn :D

ikke en mk1 asså?? :P
Når jeg tenker over det, så har jeg nok spotta deg tidligere også. F.eks i kveld på merket på vei mot drammen??
 #328027  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he :D Er vist en Svelvik gutt han som har den røde mr2'n. Jeg peisa forbi han med sykkelen, for så å snu å møte han på et hjul igjen :lol: Bare en måte å hilse på :D

:lol: Du er en gale man . :D
 #328350  av Insanity

Supramk3turbo skrev:He he :D Er vist en Svelvik gutt han som har den røde mr2'n. Jeg peisa forbi han med sykkelen, for så å snu å møte han på et hjul igjen :lol: Bare en måte å hilse på :D
det vakke meg... hehe...