TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #327557  av Supramk3turbo

Jepp :D
 #327600  av Lørnings

Niiiice! :D Ooh...nå gleder jeg meg til å se/høre/føle den bilen Thomas..best du får den istand snart!! :D
 #327607  av Supramk3turbo

He he, jeg også begynner å bl greit klar. Men blir ikke noe kjøring før 8 Juni uansett. Er da jeg har time hos PBC.
 #327706  av kong karl

Stå på. Dette blir bra skal du se :D
Blir faktisk sugen på å komme i gang igjen med mitt eget galskap :lol:
Men har litt småtterier jeg skal ha unnagjort så er det full pupp igjenn :P

Gleder meg til landstreffet, og bilen din. Må vel begynne nå å tigge om en tur på banen med deg :wink: :wink:
 #327711  av Supramk3turbo

Å sitte på en tur er det sikkert mulighet for :D
 #327785  av Supramk3turbo

Fikk dekka til supran i dag...Ble federal ss595, et helt greit billig dekk som jeg kan bruke opp :D 235/40/18 og 255/35/18.

Ellers er sykkelen vasket å polert, klar for å kjøres ihjel på våler banen i morgen :lol: Vi får se :D
Vedlegg
DSC01334.JPG
DSC01334.JPG (137.56 kiB) Vist 283 ganger
DSC01331.JPG
DSC01331.JPG (150.02 kiB) Vist 287 ganger
DSC01330.JPG
DSC01330.JPG (166.55 kiB) Vist 285 ganger
DSC01335.JPG
DSC01335.JPG (134.71 kiB) Vist 283 ganger
 #328009  av Toffern

FÃ¥tt delene fra MVP?
Jeg bestilte no småtteri derfra i vinter og sa at det hasta ikke så fryktelig!
Fikk det på 4 dager da :D
Hvor i Svelvik holder du tell a? Hadde vært gøy og tatt en fergetur og kikka en dag :wink:
 #328106  av Supramk3turbo

Fikk ikke noe lager i dag nei...Så da er vell neste virkedag på tirsdag...Men det går fint :D Akkurat oppskrift på hvor jeg/bilen og sykkelen bor gidder jeg ikke å legge ut her :lol: Men uansett, ikke så mye spennende å se på om dagen. Kan heller treffes når børsa går, det er mer spennende :D

Ellers er jeg i god behold etter våler, fantastisk moro. Sykkelen er også like hel. Kommer bilder i action senere :D
 #328159  av Qurtis

Denne mannen kan virkelig kjøre sykkel, det kan jeg skrive under på. Hadde et av mine livs kick ved å sitte på.
Han bretter jo sykkelen rett ned ved å kontra styre i svingene, har aldri opplevd makan. Jeg bøyer med i støvet og er mektig imponert.
At det går bra gang på gang beviser at dette er dyktighet.

Gleder meg til tur til ACR og til å se bilen din up and going :mrgreen:
 #328171  av tojo

:D Vi alle gleder oss! showtime :P
 #328190  av Supramk3turbo

He he. Takk for det kurt. Jeg er egentlig ganske overasket over hva man klarer å gjøre med b-kingen. Stor tung sykkel, men på våler var det maaange R-sykler som måtte gi tapt både i svinger og på slettene :D Da koser'n thomas seg :lol: Men, helt klart at med rette sjåføren på R syklene, så har i teorien ikke b-kingen noe å stille opp med på bane :D

Men nå har jeg å en kammerat funnet ut at vi skal kjøpe oss bane sykler, da er det litt lettere å strekke strikken helt ut. Uten å ha i bakhode at man sitter på en sykkel til 260 000 og forsikringen gjelder ikke på banen :D
 #328636  av Supramk3turbo

Litt bilder fra fredagens aktiviteter :lol:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36