TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #328540  av inzane2012

det siste bildet tror jeg kunne vert veldig bra om du stod litt høyere oppe og tok det på skrått nedover, så hadde du ikke fått med den lyktestolpen i bakgrunnen ;)
 #328558  av ArildM

Ble kanskje litt mye overheng på bildet? Forøvrig synes jeg BMWn hadde noen snodige felger?
 #328560  av lasse

ArildM skrev:Ble kanskje litt mye overheng på bildet? Forøvrig synes jeg BMWn hadde noen snodige felger?
Snodige? Det er jo alpina classic felgene! De er dritfeite og dritdyre...

Utrolig flotte bilder forresten, e30 er jo noe av det feiteste man får av BMW'er, utseendemessig altså...
 #328561  av celicat23

ARILDM: Ser i ettertid at bmw'n burde vært parkert nærmere kamera, så det hadde blitt mer bil og mindre bakgrunn, men lite og gjøre med det nå :?

Og felgene er feeeete, men hver sin smak :wink:
 #328710  av ArildM

Likte re-editen bedre enn originalen.
Sort bildet ble bra :)
 #328726  av inzane2012

mulig å redigere bilder sånn at bilen er i farger mens resten sort/hvitt ??
tenker ikke da på bare den siste bimmern, men andre biler med litt mer farger på ;)
 #328731  av celicat23

inzane2012 skrev:mulig å redigere bilder sånn at bilen er i farger mens resten sort/hvitt ??
tenker ikke da på bare den siste bimmern, men andre biler med litt mer farger på ;)
Det er absolutt ikke noe problem. Jeg bare liker ikke hvordan det ser ut :)
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 103