jeg kjenner ikke til noen utstyrsforandringer som er enkle å se. De tidligere modellene (tidlig 90 i så tilfelle) hadde svakere bremser og en girkasse med svakere synkroringer, men jeg er faktisk usikker på om disse ble levert til Europa i venstrerattet versjon i det hele tatt, min er en "91"-modell men ble produsert semptember/oktober 1990. Denne er av nyere modell pga at den har ett stempel i kalipperen fremme (de tidligere hadde to stempler men totalt mindre areal, og var dermed svakere), i tillegg har min bil 151F-girkassen som de senere modellene ble levert med. Tidligere hadde 150. Om du ser på vedlagt bilde har jeg sirklet rundt der hvor koden for girkassen står, denne platen finner du under panseret på toppen av radiator. I tillegg kan du jo titte på kalipperen om du heiser opp bilen litt..
ellers kjenner ikke jeg til noen andre forandringer, og som sakt er jeg usikker på om ikke den "dårligere" tidligere modellen kun var aktuell i Japan og England eller om den også ble levert for oss som kjører på korrekt side av veien i Europa