TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nokia 6220 classic

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #328713  av lexusmann

Noen andre som har denne mobilen?? Har fått et symbol i øvre del av displayet...bilde av en konvolutt som blinker...veldig irriterende, og finner ikke ut hva det er, eller hvordan jeg får det bort...Noen som vet, og hvordan??
Kanskje et merkelig innlegg dette, har vært sånn en stund nå...
 #328715  av ke25-toyoglide

konvolutt er vel sms eller mms.
Kan jo være innboksen din er full. eller du har fått en bildemelding.
 #328716  av lexusmann

ke25-toyoglide skrev:konvolutt er vel sms eller mms.
Innboksen er ikke full, mobilen er helt ny...muligens en innstilling jeg har vært borti eller noe.. :roll: har letet i instruksjonsboka også...
 #328733  av celicagt4205nord

sjekk om du har en melding i utboksen som ikke er sendt som står som "mislykket",
 #328736  av lexusmann

celicagt4205nord skrev:
sjekk om du har en melding i utboksen som ikke er sendt som står som "mislykket",
Check! :wink:
Nei, tomt der... :?
 #328748  av inzane2012

kan vere at du har en mms som har blitt sent til deg men som ikke kommer gjennom pga instillingene?
 #328752  av celicat23

Sist jeg hadde det på nokia'n så mener jeg det var at den var full av meldinger. Sjekk innboks, utboks og sendte meldinger. Har du kjøpt tlf på elkjip så vil du ikke være første person som får en "ny" telefon full av meldinger :lol:

Og har du fylt opp minnekortet med mp3, video eller whatever så er det vel ikke plass til meldinger..
 #328841  av lexusmann

celicat23 skrev:Sist jeg hadde det på nokia'n så mener jeg det var at den var full av meldinger. Sjekk innboks, utboks og sendte meldinger. Har du kjøpt tlf på elkjip så vil du ikke være første person som får en "ny" telefon full av meldinger :lol:

Og har du fylt opp minnekortet med mp3, video eller whatever så er det vel ikke plass til meldinger..
Er kjøpt hos Chess, så vet ikke det...og så er det minnekort i den, men det er karter og sånn på det...er nemlig GPS i den... :wink: har et minnekort utenom på 4gb....hjalp ikke å ta ut batteriet
heller... :?
 #328850  av lexusmann

celicat23 skrev:Nokia symboler og forklaringer:

http://img144.imageshack.us/img144/9207/87111248xu6.jpg
Har sett det der i instruksjonsboka, og symbolet "konvolutt", men i mitt tilfelle blinker det som sagt....er ikke sikker om det har noe forskjell, men...kanskje spørre hos ei elektro sjappe...annoying!! :?
 #328862  av lexusmann

Det var det som skulle til ja...tusen takk, tydeligvis mange som har hatt det samme "problemet"... :lol:
Takk for alle forslag :D