TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #328738  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:mulig å redigere bilder sånn at bilen er i farger mens resten sort/hvitt ??
tenker ikke da på bare den siste bimmern, men andre biler med litt mer farger på ;)
Det er absolutt ikke noe problem. Jeg bare liker ikke hvordan det ser ut :)
nei det var det da ;) tror det kunne blitt kult med røde eller gule biler ;)
liker og bilder der kun bilen er i fokus mens det som er rundt er helt ute av fokus ;)
 #328754  av celicat23

inzane2012 skrev:liker og bilder der kun bilen er i fokus mens det som er rundt er helt ute av fokus ;)
Prøver og unngå akkurat den type bilder, for jeg syns det er den ultimate latskapen og ta bilder på den måten. Da spiller det stort sett ingen rolle hvor en tar bildene - kan like så godt være i gata rett utenfor hvor folk bor - ingen vil se det på bilde uansett.

Har jeg ikke noe sted å ta bilder en gang så skal jeg gjøre det :lol:
 #328755  av ArildM

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:mulig å redigere bilder sånn at bilen er i farger mens resten sort/hvitt ??
tenker ikke da på bare den siste bimmern, men andre biler med litt mer farger på ;)
Det er absolutt ikke noe problem. Jeg bare liker ikke hvordan det ser ut :)
+1!

Enig i det ang blurry bakgrunn også, bare latskap :!:

Men hva kaller du det når du klipper ut hele bilen og limer den inn på en annen bakgrunn celicat23 da? Dårlig forhåndsarbeide eller for mye fritid? :mrgreen:
 #328758  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:liker og bilder der kun bilen er i fokus mens det som er rundt er helt ute av fokus ;)
Prøver og unngå akkurat den type bilder, for jeg syns det er den ultimate latskapen og ta bilder på den måten. Da spiller det stort sett ingen rolle hvor en tar bildene - kan like så godt være i gata rett utenfor hvor folk bor - ingen vil se det på bilde uansett.

Har jeg ikke noe sted å ta bilder en gang så skal jeg gjøre det :lol:
nja, har sett en del bilder av den typen og det kan se ganske fett ut, blir ikke det samme hver gang da ;)
 #328762  av celicat23

ArildM skrev:Men hva kaller du det når du klipper ut hele bilen og limer den inn på en annen bakgrunn celicat23 da? Dårlig forhåndsarbeide eller for mye fritid? :mrgreen:
Det er mad skillz :D Hehe. Hadde tenkt og prøve meg på det i år, men har ikke kommet så langt enda..
 #329907  av celicat23

ArildM skrev:Nice, blir spennende å se resultater :)
Du vil se resultater, ja? Da skal du faen meg få resultater!!! :twisted:

Bilde

Bilde

Kan ikke noe annet enn og si at det her er det beste jeg har gjort på lenge. Er GODT fornøyd med det :D
 #329924  av Zepticon

celicat23 skrev: Kan ikke noe annet enn og si at det her er det beste jeg har gjort på lenge. Er GODT fornøyd med det :D
fornøyd med vah? legge på 3 filtre i photoshop og gjøre det svarthvit? :mrgreen:
 #329927  av celicat23

Zepticon skrev:
celicat23 skrev: Kan ikke noe annet enn og si at det her er det beste jeg har gjort på lenge. Er GODT fornøyd med det :D
fornøyd med vah? legge på 3 filtre i photoshop og gjøre det svarthvit? :mrgreen:
Hadde det enda vært så enkelt :D
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 103