TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forskjell pÃ¥ orginal spillere is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #329148  av kimbeer

Kjøpte en bil med spiller som har den fine err3 meldingen så jeg skaffet meg en ny orginal spiller, men når jeg tok ut den som stod i bilen og så den "nye" og den gamle ved siden av hverandre så har den ene spilleren 4 kontakter mens den andre har bare 2. Det var 3 ledninger/kontakter som lå på baksiden der så jeg lurer da på hvorfor det er forskjell. Er det at jeg ikke har forsterker eller at jeg har feks som kan være greia? ganske irriterende hvertfall....håper noen har no oppløftende svar =D
 #329158  av harared

Med fare for og ikke være til hjelp her så har vel noen spillere inngang for veksler og/eller satnav.
Er vel muligens forskjell på årsmodellene.

Link: http://www.bahamutcars.com/workshop/IS_98-05/index.html

Koblingskjema finner du under Electrical Wiring Diagram->Overall Electrical Wiring Diagram LHD-> Radio and Player.
 #329192  av 2fast4u

Jeg kan vel heller ikke være til så stor hjelp.
Men vet at det finnes masse forskjellige utgaver av spiller til IS200,
du må sjekke og bestille radio etter disse 5 siffrene som står i fronten på panelet.
Sannsynligvis skal du ha 13901 eller 13902 radio, men sjekk dette.

Så vidt jeg husker så har du en Tysk bil, og denne er bare utstyrt med 6 høyttalere,
ikke 8 som er i dem fleste levert her på berget, kan være her det er forskjell på stikkene.

Har du delenr som står på nye radio ?

:wink:
 #338877  av @lpher

kimbeer skrev:var forskjell på tallene =( og da var koblingen annerledes bakpå spilleren. Så nå bruker jeg bare kjip jævel av en FM-sender og ipod :P
FÃ¥r jo mye fint i 2DIN da! :D