TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #329291  av inzane2012

pkgrette skrev:da må du ha 265 dekk om trent vis du ikke vill ha strekk good luck til det.

og dekkstrekk er fett ossen skal du lage hjulbuene dine da vis du ikke skal ha det subbe og det ikke skal . felgen langt på innersiden av cassi er stykt. eller høy bil er også stykt så man må lage strekk vis man vill ha felga helt ut og pent senka bil. vis noen andre har noen glup ide om ossen man skal greie å få pent senket bil med store felger helt ut til cassi uten strekk. skrik ut :P kan jo sekk kjøre stolper ikke demper da går det. så det ikke fjærer noe annet enn dekka

13" med strekk er tysker stuk ikke 18-20 med strekk.
det finnes grader av strekk da, jeg personlig syns f.eks at 215/35 er litt for smalt på en 8.5" brei felg, og jada, jeg vet 8.5" er 215,9mm, men syns fortsatt at det er for mye strekk i dekket, har 225/40 bak, og der er det perfekt...
 #329356  av MRPETTER

Hvis noen har noe forslag til farge på bilen så er det bare å slenge det ut:)
Vet ikke hva jeg skal ha enda gitt:/
har tenkt på candyrød eller knall grønn:)
eneste problemene er at candyrød kan bli litt tamt, og knall grønn kan se litt "billig" ut
 #329499  av hmsilset

Må ha en farge til å få frem formene.Om du valser,styler og bruker så mye tid og penger vil du angre om du tar ei helt vanelig gulfarge f.eks.
 #329501  av MRPETTER

hmsilset skrev:Må ha en farge til å få frem formene.Om du valser,styler og bruker så mye tid og penger vil du angre om du tar ei helt vanelig gulfarge f.eks.

Ja, må ha en farge som er litt spesiel:)
Har ikke lyst på Cameleon, siden Makus sin er det. og det er desidert den råeste i Norge:)
 #329505  av Lørnings

255 på 10" ser sånn her ut. Så er det 235 på 10" foran! :wink: Tenkte det gjør seg med et bilde.. Så man får litt oversikten :wink: Men selv med 255 så strekker det jo litt..!

Bilde
 #329533  av Mr_Storbrua

Syns ikke det var mye dekkstrekk foran da.

Angående farge, om du skal bytte farge helt, altså lakke innvendig å hele pakka. Kanskje tenkte på en veldig dyp mørk blå farge.. Får frem linjene på bilen, å er jo knallbra farger :) Vil få bilen til å se virkelig blank ut om den poleres å vedlikeholdes orntli..
 #329568  av MRPETTER

synes dekkene på de felgene passet ganske perfekt:)
har tenkt litt på blå også faktisk:) tror det kan bli pent:)
Foresten noen som vet om noen fete eksosanlegg til bilen min?:) husk at det er en N/A

legg ut link:)
 #329795  av MRPETTER

Har ikke fått somlet meg til å ta noen bilder enda, men her er den ifjord sommer.
småting jeg har fikset siden bildet:
- Rubbet/polert opp orginal lakken
- lakkert listene mattsvarte
- lakkert spoileren
- nye seter
- nye bremseskiver, og lakkert caliperene
- lakkert panseret mattsvart
Vedlegg
Bilde av bilen da jeg kjøpte den
Bilde av bilen da jeg kjøpte den
DSC00027.JPG (385.41 kiB) Vist 881 ganger
 #329801  av mr298

Jeg har Mongoose eksos på min.. 3" ut mener jeg det var. Det er jeg fornøyd med hvertfall :D
Kjøpte det hos http://www.demon-tweeks.co.uk
Eksos under.jpg
Eksos under.jpg (275.91 kiB) Vist 875 ganger
Eksos bak.jpg
Eksos bak.jpg (257.16 kiB) Vist 875 ganger
 #329838  av inzane2012

Toyota-mr2 skrev:gul mr2 er jo gromt
KUNNE ikke vert mer enig ;) gul er den beste fargen på mr2 mkII ;)
 #329873  av MRPETTER

Har funnet et par farger jeg kunne tenkt meg å lakke bilen i
Synes disse fargene står bra i stil til det som kommer til å bli en ganske "Ekstrem" mr2:)
Vedlegg
Lakk1.jpg
Lakk1.jpg (30.23 kiB) Vist 862 ganger
LAkk2.jpg
LAkk2.jpg (36.67 kiB) Vist 862 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10