TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #329398  av bose

ja du må jo ha to, en som funker annenhver dag :lol:
Nei nå var jeg slem, er jo helt klart flotte bilder... men en Carrera 4 f,eks kan jo brukes året rundt...!
 #329402  av Giske

Jeg tror nok jeg heller ville hatt ferrari enn honda, men smaken er som baken:-)

Kjipt med dyre servicer o.l, ja. Men må nesten nevnes at han som eier denne er mekaniker + litt til(husker selvfølgelig ikke hva det var) så han kan fikse det meste selv:-)

Wannabe mr2, ja, hihi :lol:
 #329404  av Giske

bose skrev:Vi får høre med dama hans.. hu kjører jo honda selv. :lol:
Hun var ikke helt frelst, gitt :lol: kanskje det kan ha noe å gjøre med at det ikke var servo på denne "fiaten" enda :roll: hun var visst ikke helt fornøyd med giringa heller tror, jeg. vanskelig å venne seg til!

Også hver gang man skulle sette den i revers, måtte man innom første. Glemmer man det, er man noen høvdinger fattigere, da ryker girkassa nemlig..hjelp :shock:
 #329409  av Giske

bose skrev:ja det er mye sånn rart med de bilene.. må varmes opp veldig veldig lenge osv osv..
Hm, mulig det!

Btw, ser vi har noen felles venner på facebook;-)
 #329412  av Giske

bose skrev:legg g meg til som venn da
Sånn, nå har jeg gjort det. Godkjenn daaah..:p
 #329430  av James

Zzzz... passe hunden til damen imens hu jobber på Bruce Springsteen :roll: What to do?
 #329456  av Daniel HS

James skrev:Zzzz... passe hunden til damen imens hu jobber på Bruce Springsteen :roll: What to do?
Du virket nesten litt ensom når jeg traff deg i sted, kjedelig med bare deg og hunden? :P

Men du, husker du girkulen neste gang da? :P
 #329767  av ArildM

Har jeg forstått det riktig hvis det er greit at en felg stikker utenom hjulbuen, bare så lenge dekket kommer innenfor?
Mulig jeg må ha meg litt dekkstrekk hvis jeg skal ha 8x14 et15 foran på Mr2n...
 #329782  av ArildM

Fått sånne stygge 3kanta smileys igjen her nå? :?
  • 1
  • 462
  • 463
  • 464
  • 465
  • 466
  • 1171