har en 89 mod toyota corolla gti (ae92)
har gått ca 165`km og har litt rust i hjulbuene bak og på bakluka, litt steinsprut rust også. fordeler (enhet) må byttast og vakuum føler til økonomi lampa må byttast,
ska eu godkjennast før evnt. salg.
laken er bra for en så gammel bil, bruker ikke olje , dørene er bygd om slik at det går å montere 6.5" element i (ser bra ut synst eg) , dørene er og dempa med materialler ifra installbay.
tidligere eigar har montert motorvarmer og kontakt inni bilen, funksjon er kontrollert.
interiør er i bra stand.
er i bra stand for å være corolla fra 1989
er helt nye piggfrie på , ok sommerdekk.
såg at en 87 mod med ca.260 k på telleren vart lagt ut for 20K.
passer det med å legge den ut for 30K?? det er jo sjeldent med en som har gått så lite , trur eg ikkje har sett det noken gang.
bilder av bil og dører kommer , må få rydda inni og støvsugd idag
har gått ca 165`km og har litt rust i hjulbuene bak og på bakluka, litt steinsprut rust også. fordeler (enhet) må byttast og vakuum føler til økonomi lampa må byttast,
ska eu godkjennast før evnt. salg.
laken er bra for en så gammel bil, bruker ikke olje , dørene er bygd om slik at det går å montere 6.5" element i (ser bra ut synst eg) , dørene er og dempa med materialler ifra installbay.
tidligere eigar har montert motorvarmer og kontakt inni bilen, funksjon er kontrollert.
interiør er i bra stand.
er i bra stand for å være corolla fra 1989
er helt nye piggfrie på , ok sommerdekk.
såg at en 87 mod med ca.260 k på telleren vart lagt ut for 20K.
passer det med å legge den ut for 30K?? det er jo sjeldent med en som har gått så lite , trur eg ikkje har sett det noken gang.
bilder av bil og dører kommer , må få rydda inni og støvsugd idag

Venter telefon i fra Hamar, lever med sterkt håp 
x- fiat ritmo 75
x- datsun nissan sunny california 1.5 gl
x- corolla 1.3 dx ae82
x- celica 2.0 gti st182
x- corolla gti ae92
X- lancer 1.6 stv 96 mod
99 mod camry
07 octavia stv

x- fiat ritmo 75
x- datsun nissan sunny california 1.5 gl