TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kan noen hjelpe meg med Ã¥ skaffe en ae86

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #328214  av sw20

NO MÃ¥ ha meg en ae86 med venstre ratt.. 8)

No he ej gått å sikla på en slik siden jeg solgte mr2en min.. så no må ej ha meg en..
he søkt endel rundt på nettet.. men virka jo som om det e flaks om du får tak i en eller ikke... :evil:

Grunnen til at e vil ha med venstre ratt e at e ser ikkje vitsen for meg som bor her i Ålesund å kjøpe meg en bil jeg må dra på henger heilt ned til våler eller rudskogen for å kjøre med...
Og det skal bli en bil jeg kan dra ut av garasja å kjøre meg en tur med på lørdag og søndag... hehe
ser på dette som grommere en ferrari!

Så om noen kan hjelpe meg å finne eit dugandes objekt blir jeg veldig veldig glad... helst så orginal som mulig... ikke noe istykker drifta gammalt ræl.... hehehe (som om det finnes :mrgreen: )

Bildet e arbeidstegninga... :lol:
Vedlegg
drømmen.jpg
drømmen.jpg (227.08 kiB) Vist 572 ganger
 #328687  av sindrejl

Akkurat den der er det dårlig med nå, men har muligens to andre som jeg har snakket med SW20 om :) en billig og en litt dyrere
 #328712  av mralp

Ufattelig stilige biler, hadde det ikke vært for forsikring og veiavgift hadde jeg nok hatt 10 biler, minst!
Hva ligger forsikring på en slik en? Regner med jeg begynner på 60%, har 3 biler på skilt hvorav 2 stk på 70% rabatt andre år og en på 60%. Nesten så man blir fristet til enda et prosjekt... :roll: :shock: 8) Keep us updated uansett :D
 #328819  av sindrejl

forsikring er jo en corolla så det blir veldig lavt ;)
 #328821  av sindrejl

mralp skrev:Ufattelig stilige biler, hadde det ikke vært for forsikring og veiavgift hadde jeg nok hatt 10 biler, minst!
Hva ligger forsikring på en slik en? Regner med jeg begynner på 60%, har 3 biler på skilt hvorav 2 stk på 70% rabatt andre år og en på 60%. Nesten så man blir fristet til enda et prosjekt... :roll: :shock: 8) Keep us updated uansett :D
Kan få tak i denne da, men kommer på 75k pluss avgift, altså 90k ferdig reg.
Vedlegg
image002.jpg
image002.jpg (52.41 kiB) Vist 543 ganger
 #329512  av Lørnings

Jeg syns liksom det er litt drøyt når man får en grei supra turbo til samma prisen som en gammal corolla gt :P Men jeg er helt enig i at bilen er tøff :wink: Særlig siden jeg har sett åssen Petter sin sedan blir!! :D
 #329536  av chris

Lørnings skrev:Jeg syns liksom det er litt drøyt når man får en grei supra turbo til samma prisen som en gammal corolla gt :P Men jeg er helt enig i at bilen er tøff :wink: Særlig siden jeg har sett åssen Petter sin sedan blir!! :D
potensiale for MYE heftigere rundetider med AE86 enn supra da ;)
 #329583  av Lørnings

Tjaa...en letta mk3 hardtop som du legger samma kostnaden i som du ville lagt i ae86'en, så tror jeg ikke du kjører særlig mye fortere med corollaen.. Men jeg vet ikke.. Hvis du bruker 10 000kr i motor da..så får du 160hk i en vanlig 4 age..også får du 300hk i en 7m-gte.. Og understell koster vel omtrent det samma..og vektforskjellen er 850kg mot 1200.. Kanskje det kommer an på banen da isåfall.. :wink: