TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S O M M E R T R E F F `04 ACR - Mo i Rana

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #32940  av Morten BangÃ¥s

Bilde

6. Juni 2004 Arrangeres Sommertreff `04 på Arctic Circle Raceway i Mo i Rana, i Nord-Norge! Dette blir årets sommerbegivenhet i NordNorge for oss bilinteresserte. For mer info og påmelding se våre nettsider på http://www.sommertreff.no
Sist redigert av Morten Bangås den 25 feb 2004 01:10, redigert 1 gang totalt.

#32959  av memo

im in :P

#32962  av Morten

Oj, oj... mulighet for å piske VAG'er rundt ACR i tre dager i strekk! :twisted:

Dette må jeg seriøst vurdere! :mrgreen:

#32963  av jan-erik

Stor sannsynlighet for at jeg stiller også. Hva med å dra sammen oppover en del av oss og representere TS-OGN ?

#32975  av @lpher

Typix at alt det artige som skjer i sommer....skjer AKKURAT i den perioden jeg er utenlands... :(

@lpher

#32988  av Christian

Morten skrev:Oj, oj... mulighet for å piske VAG'er rundt ACR i tre dager i strekk! :twisted:

Dette må jeg seriøst vurdere! :mrgreen:
Hadde vært kjempe artig, men det er jo så himla langt opp dit :?

#33008  av cameleon

skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp. men som sagt tdligere, må få fiksa opp bilen :wink:

#33010  av angrykid

enkelte av oss må faktisk dra nedover.. :-/

#33016  av chris

Tror det blir drøyt å kjøre fra trøndelag til mo, for så å kjøre til arendal kort tid etterpå. ;)

vi har jo vårt eget stortreff 11.-13. juni, remember? ;)

#33069  av jan-erik

chris skrev:Tror det blir drøyt å kjøre fra trøndelag til mo, for så å kjøre til arendal kort tid etterpå. ;)

Hei hei. Er du entusiast så er du entusiast! Sånn er det bare!

Jeg kommer til å stille, så hadde jo vært artig å fått til en liten kolonne oppover. Dere i Trondheim har jo bare halve veien opp dit.

Kommer også selvsagt til Arendal.

#33074  av chris

jan-erik skrev:
chris skrev:Tror det blir drøyt å kjøre fra trøndelag til mo, for så å kjøre til arendal kort tid etterpå. ;)

Hei hei. Er du entusiast så er du entusiast! Sånn er det bare!

Jeg kommer til å stille, så hadde jo vært artig å fått til en liten kolonne oppover. Dere i Trondheim har jo bare halve veien opp dit.

Kommer også selvsagt til Arendal.
hehe. får se hva det blir tid og penger til ;)
Men arendal er jo selvsagt

#33170  av MRQuoc

skulle gjerne hoppet etter en kolonne oppover .. skal opp til Tromsø en gang på sein sommer .. aner ikke når .. kanskje jeg kan putte dette på agenda'en også

#33183  av mk1 black limited

100 mil er ingenting for å kjøre på ACR!!!

#33190  av MRQuoc

mk1 black limited skrev:100 mil er ingenting for å kjøre på ACR!!!
altså .. im in , hvis du mener det .. nå suger motoren min noe sinnsykt .. men hvem bryr seg :D

#33201  av jumbo

Hadde vært grisemoro, men er langt ja... Får se litt an, dersom bilen er ferdig ombygd, frister det jo å strekke beina litt :D