TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #329784  av ina

under 2 uker til gatebil mantorp... synd det ikke ble no japmeet!!
 #329827  av ke25-toyoglide

ArildM skrev:Har jeg forstått det riktig hvis det er greit at en felg stikker utenom hjulbuen, bare så lenge dekket kommer innenfor?
Mulig jeg må ha meg litt dekkstrekk hvis jeg skal ha 8x14 et15 foran på Mr2n...
Ja det stemmer nok at det er lovlig, men ser ikkje akkurat så kult ut. + problemer med hjulbuer og økt slitasje på understell.
 #329894  av Lørnings

Felgene stakk et godt stykke utenfor på supra'en..og den var godkjent med 10x17 i vognkortet, så jeg regner med at det går greit :wink:
 #329896  av ArildM

Takk for det, får se hvordan det blir etter hvert da :)
 #329936  av inzane2012

lurer på om TV'en min begynner å bukke under nå, har kommet noen mørke striper som går nedover skjermen den siste tia, så spørs om ikke jeg må ta den med inn på elkjøp og ta det på forsikringa ja, håper jeg får ny da ;)
 #329955  av ArildM

celicat23 skrev:Restaurering av countach'en brukt i "cannonball run"

http://www.cannonballcountach.com/Home_Page.php

Alltid gøy å se noe bli tatt såpass vare på.
Wow, "litt" spesiell eksos på den bilen. Så forresten filmen her om dagen, jeg synes den er hysterisk morsom, dama syns den var dritt.
Hoff, mangel på respekt for gamle klassikere altså
 #329959  av celicat23

ArildM skrev:
celicat23 skrev:Restaurering av countach'en brukt i "cannonball run"

http://www.cannonballcountach.com/Home_Page.php

Alltid gøy å se noe bli tatt såpass vare på.
Wow, "litt" spesiell eksos på den bilen. Så forresten filmen her om dagen, jeg synes den er hysterisk morsom, dama syns den var dritt.
Hoff, mangel på respekt for gamle klassikere altså
I hear you brother :) Rota med ei som var noen år yngre enn meg for en liten tid tilbake, og hun satte ikke pris på smokey and the bandit engang. Hva faen er det med kids'a om dagen?? :lol:
 #329974  av inzane2012

celicat23 skrev:I hear you brother :) Rota med ei som var noen år yngre enn meg for en liten tid tilbake, og hun satte ikke pris på smokey and the bandit engang. Hva faen er det med kids'a om dagen?? :lol:
ikke lett å vere dinosaur nå for tida nei ;)
 #329983  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:I hear you brother :) Rota med ei som var noen år yngre enn meg for en liten tid tilbake, og hun satte ikke pris på smokey and the bandit engang. Hva faen er det med kids'a om dagen?? :lol:
Nei. Det neste er vel at mobilen min ikke er fashion heller nå da

Bilde
 #329990  av ArildM

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:
Nei. Det neste er vel at mobilen min ikke er fashion heller nå da

Bilde
:lol:
smokey and the bandit engang
:shock: Hva er det som ikke kan likes med en sånn klassiker :mrgreen:
  • 1
  • 463
  • 464
  • 465
  • 466
  • 467
  • 1171