TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drifting/Streetmeet gardermoen?!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330020  av Lørnings

Så noen tøffe toyotaer på driftinga og forsåvidt på streetmeet også :wink: Regner med at det var endel folk herfra :wink: En tøff svart mr2 og en sølv st205 gt4 på streetmeetet f.eks :D Jeg sto ved siden av en mk4 supra på tyske skilt.. :wink:
 #330032  av ErikG

Var der jeg også. Så et par t20 Celicaer og ihvertfall en mk1 mr2, så forsåvidt også en mk1 mr2 på veiskulderen retning oslo på e6 også på vei til driftingen. Det er ikke tilfeldigvis en som jobber på B.O.Steen Rud som har den supraen med tyske skilter?
 #330116  av Lørnings

Jeg så forresten bilen din Erik, når jeg tenker etter :wink: Var du der på street meetet også?
Jepp, det er riktig..er Max som jobber på Bertel som kjører den :wink:
 #330118  av ErikG

Nei, peisa hjem etter at driftingen var ferdig. Ser den supraen ca hver dag når han kommer på jobb. Pen bil.
 #330139  av Lørnings

Går ålreit også :wink: Kjørte fra rx7'en! :P Hehe..men jeg holdt følge med kompisen min som kjører camaro da! Det er så gøy! 6,2liter mot 1,3turbo, også gikk de heeelt likt! :P
 #330418  av Lørnings

Bilde fra streetmeet :wink:

Mazdaen ser jo litt puslete ut mellom disse to andre muskelbuntene :P
Vedlegg
DSC00495-2.JPG
DSC00495-2.JPG (248.6 kiB) Vist 1110 ganger