TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Koble om baklys pÃ¥ Supra?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #32887  av Morten

@lpher skrev:Vil denne oppskriften fungerer på en ikke-uk/jdm Supra...anyone? :-)

http://www.thor-racing.co.uk/TRL/fcon.html

@lpher
Ville tro det HVIS utgangspunktet er det samme! :wink: (samme lampene lyser ved de samme situasjonene)

#32947  av @lpher

hmm....tror jeg må forske litt mer på dette...for det hadde unektelig sett en del kulere ut med doble baklys på mkIV'en :-)

@lpher

#32948  av sindrejl

enig der, så en celica med doble baklys igår.. helt RÅTT!! baken ble sinnsykt mye fetere

#32983  av @lpher

sindrejl skrev:enig der, så en celica med doble baklys igår.. helt RÅTT!! baken ble sinnsykt mye fetere
Ja...den vil skille seg litt mer ut i mørket skulle jeg tro :-)

@lpher

#32992  av CelicaTurbo

hm, lurer på om det er mye jobb ja? 8)

#33003  av MR2turbo

er det pæreholdere med plass til "kjøre/bremselys" pærer (21/5w) i begge lyktene burde det jo gå bra å koble om.. hvis ikke må du få tak i nye pæreholdere der.. leste ikke artikkelen så godt, men det må du hvertfall hvis du skal ha konstant lys + bremselys i alle 4...
Da er det bare å koble de to som normalt ikke lyser i parallell med de to som er orinale baklys pærer.

Hvis du trenger det kan det være at jeg har noen pæreholdere som passer.. bare gi beskjed ;)

#33006  av @lpher

MR2turbo skrev:er det pæreholdere med plass til "kjøre/bremselys" pærer (21/5w) i begge lyktene burde det jo gå bra å koble om.. hvis ikke må du få tak i nye pæreholdere der.. leste ikke artikkelen så godt, men det må du hvertfall hvis du skal ha konstant lys + bremselys i alle 4...
Da er det bare å koble de to som normalt ikke lyser i parallell med de to som er orinale baklys pærer.

Hvis du trenger det kan det være at jeg har noen pæreholdere som passer.. bare gi beskjed ;)
Er holdere på begge sidene ja...så det er nok egentlig en enkel sak om
jeg klarer meg med kun kjørelys på fire av baklysa...og beholder bremselysene der de er pr. idag....we shall see :-)

@lpher

#33023  av chris

MR2turbo skrev:er det pæreholdere med plass til "kjøre/bremselys" pærer (21/5w) i begge lyktene burde det jo gå bra å koble om.. hvis ikke må du få tak i nye pæreholdere der.. leste ikke artikkelen så godt, men det må du hvertfall hvis du skal ha konstant lys + bremselys i alle 4...

jeg har lyst å (inntil jeg anskaffer 94+ lykter) å kjøre med lys på der tåkelysene står i dag. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne vanlige 5 watts pærer. Alle 5watts pærene som bensinstasjoner etc selger, er med bremselys, og det er ikke sånn dobbel sokkel ting der tåkelysa står. hjelp? :P