TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye Avensis

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #313159  av celicagt4205nord

var innom idag på toyota,der sto det tre nye avensiser,likte interiøret veldig godt,startknapp,å keyless løsning...å mye annet snacks,gleder meg til å prøve :D
 #313212  av Gt-4-Ever

Har 4 stående hos oss. En svart sedan (meget pen), 3 stv. 2 med panoramatak 1 med bensin automat. :) Ble en betraktelig mye bedre bil. Ikke kjørt den enda, men jeg gleder meg. :)
 #313223  av lexusmann

Må nesten ta meg en tur jeg også å se om de har fått den i Haugesund...i svart må den være nydelig... :D
 #313390  av Shaggylaggy

Til dere som ikke har kjørt da, så er den mye bedre å kjøre også=) litt tyngre, får den til å føles mye mer stabil på veien:D
 #313790  av Abramz

For 1 gang synes da jeg at sedan versjonen er finere en stv.
vil så aldeles gjerne ha en prøvetur i den ja :)
 #313818  av lexusmann

Var å kikka i dag...men de hadde ikke fått skilter så det ble ikke prøvetur... :? men røske meg for en flott bil!!! :D
 #313928  av Abramz

skal hive bilen min inn på toyota i nermeste framtid for en hel service..
Hvordan er mulighetene før å få prøve en avensis i mellomtiden da?
Litt O.t da men men..
:)
 #313929  av ErikG

Om du er innom på forhånd og booker time til prøvekjøring bør det kunne gå greit regner jeg med. Men er stort trøkk på prøvekjøringer om dagen så greit å dra ned en stund før.
 #330444  av ErikG

Vi har fått på 19'' på ene demovogna på jobben. Ble meget pent. Ble nesten litt fysen på en selv.
Bilde
 #330451  av chris

ErikG skrev:Vi har fått på 19'' på ene demovogna på jobben. Ble meget pent. Ble nesten litt fysen på en selv.
Bilde
Skulle hatt en aldri så liten senk, så hadde den blitt skikkelig fet :)
 #330454  av ErikG

Jepp, men sliter nok med å få gjennom at de skal få på noe skikkelig felger på demo og utstillingsbilene. Er ikke så villige disse gamle folka som styrer dette. Ett senkesett hadde helt klart gjort seg. Hadde også gjort seg med full TTE pakke, men det blir litt mye drømming!