Da har jeg tatt en tung beslutning om å legge ut bilen min for salg. Bilen er vel ganske godt kjent her inne på TS-OGN, men dessverre så har den ikke vært mye på veien i det siste. Bilen står nå med motor havari, og jeg har rett og slett ikke tid til å sette den i stand. Har 2 gutter på 1,5 og 3,5 år, så akkurat nå brukes tiden på familie. Håper den kan få en bedre skjebne hos andre her inne.
Ser for meg 2 muligheter for den som kjøper den:
1. Ta en av de 2 motorene og bygge opp med skikkelig innmat
2. Få inn en orginal motor, eller overhale en av de defekte og droppe alt turbo stasjet (har liten tro på å kjøre turbo på orginal motor etter 2 stk havarier)
Pris: 110.000,- eller bud
Mener dette skal være billig. Bilen er kostet på nærmere 150K i mitt eie (styling, turbo, understell, felger mm). Legger ut flere bilder etterhvert. For full info om bil for interessente ta kontakt for en prat.
Mobil: 415 64 888
E-post: jan-erik@jan-erik.net
Kort om bilen (for prosjekttråd se: viewtopic.php?f=61&t=15738&st=0&sk=t&sd ... ler%C3%B8d):
2000 modell Toyota MR2 MK3 roadster m/ hardtop og AC orginalt
GÃ¥tt 81710km.
Eksteriør:
Trial Try Force bodykit (front- og bakfanger og sideskjørt, TRD VM180 bakvinge)
Koya wheels (replika av Volk Racing GT-N) 7x17 med 215/40x17 Dunlop
Hvite Kosei 7x17 felger (disse er ekstra lette), tenkt brukt til R-dekk
Motor:
Hass turbokit stage II.
GT28RS turbo
Intercooler
Aquamist 1ss vanninnsprøyting
630cc dyser
Spec Stage III klutsj
Greddy E-manage Blue
Understell:
KW Varient III justerbare coilovers (Tüw papirer medfølger)
Cusco tårnstiver foran
Cusco subframe avstiving midt under bil (ala Corky's plate)
Cusco front membraces (lower arm ver II)
Interiør:
7" LCD skjerm bygd inn i orginal navipod (spesial bestilt fra Japan)
DVD spiller, Kenwood radio cd
Ser for meg 2 muligheter for den som kjøper den:
1. Ta en av de 2 motorene og bygge opp med skikkelig innmat
2. Få inn en orginal motor, eller overhale en av de defekte og droppe alt turbo stasjet (har liten tro på å kjøre turbo på orginal motor etter 2 stk havarier)
Pris: 110.000,- eller bud
Mener dette skal være billig. Bilen er kostet på nærmere 150K i mitt eie (styling, turbo, understell, felger mm). Legger ut flere bilder etterhvert. For full info om bil for interessente ta kontakt for en prat.
Mobil: 415 64 888
E-post: jan-erik@jan-erik.net
Kort om bilen (for prosjekttråd se: viewtopic.php?f=61&t=15738&st=0&sk=t&sd ... ler%C3%B8d):
2000 modell Toyota MR2 MK3 roadster m/ hardtop og AC orginalt
GÃ¥tt 81710km.
Eksteriør:
Trial Try Force bodykit (front- og bakfanger og sideskjørt, TRD VM180 bakvinge)
Koya wheels (replika av Volk Racing GT-N) 7x17 med 215/40x17 Dunlop
Hvite Kosei 7x17 felger (disse er ekstra lette), tenkt brukt til R-dekk
Motor:
Hass turbokit stage II.
GT28RS turbo
Intercooler
Aquamist 1ss vanninnsprøyting
630cc dyser
Spec Stage III klutsj
Greddy E-manage Blue
Understell:
KW Varient III justerbare coilovers (Tüw papirer medfølger)
Cusco tårnstiver foran
Cusco subframe avstiving midt under bil (ala Corky's plate)
Cusco front membraces (lower arm ver II)
Interiør:
7" LCD skjerm bygd inn i orginal navipod (spesial bestilt fra Japan)
DVD spiller, Kenwood radio cd
Vedlegg
Sist redigert av jan-erik den 19 jan 2009 09:12, redigert 1 gang totalt.
Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE