Ikke Toyota denne gangen, men muligens interessant for noen allikevel.
Denne bilen er påkostet hundretusenvis av kroner. Selges billig, ferdig registrert!!!! Eu ok til 2010. Det meste er helt nytt. Bilen er MEGET pen og i topp stand.
Kun 229.000kr f. reg.!!
Specliste:
Motor:
-Nyoverhalt og streetportet motor utført av Rotary Rebuild Store (kjørt 1500km)
-Foreløpig bremset til 320hk/360nm på hjulene (hk og moment kommer veldig tidlig=GØY)
-Apexi Power Fc Datasprut
-Apexi Power FC Commander
-ACT clutch
-Garrett GT35R med .82 eksoshus (lader veldig tidlig)
-Tial 46mm ekstern wastegate med retur
-3" Greddy rustfri eksos
-Greddy elbow på innsug
-3" rustfri downpipe fra rx7store
-rustfritt grenrør fra rx7store
-50mm dumpvalve
-Koyo aluminiums radiator
-Greddy frontmontert intercooler
-Greddy ic rør
-KG Parts fuelrail med 550cc primærdyser og 1680cc sekundærdyser
-2x wallbro 255
-Kn luftfilter
-Batteri flyttet bak setet
-Samco silikonslanger overalt
-ekstra 19 raders oljekjøler
-Aeromotive bensintrykksregulator
-Aeromotive bensinfilter
-HKS twinpower tenningsforsterker
-Turbosmart manuell boostcontroller
-Pulley sett (usiukker på merke)
-Div stålomspunnede slanger med AN kobling
Felger
DoLuck Double Six (8,5" of 10"x18")
Understell/Drivverk
-Tokico justerbare dempere
-H&R fjærer
-Delrin foringer overalt
-Cusco tårnstag både foran of bak
-Cusco swaybars foran/bak, samt alle andre stag i understell bytta til Cusco
-Kaaz 2-way diff
-Perforerte (borrede) bremseskiver
Utvendig
-C-West styling
-99-> baklykter
-ReAmemiya Sleek lykter foran
-Fjernet vinge og bakvisker
-Fiberplast panser med masse lufting
-Apr carbonspeil
-Solfilm
-Ny lakk 2008
Interiør
-Mazdaspeed stoler
-Sabelt 4-punkts seler
-Pettitt Racing turbotrykksmåler på rattstammen
-Kenwood 2-din dvd spiller






Denne bilen er påkostet hundretusenvis av kroner. Selges billig, ferdig registrert!!!! Eu ok til 2010. Det meste er helt nytt. Bilen er MEGET pen og i topp stand.
Kun 229.000kr f. reg.!!
Specliste:
Motor:
-Nyoverhalt og streetportet motor utført av Rotary Rebuild Store (kjørt 1500km)
-Foreløpig bremset til 320hk/360nm på hjulene (hk og moment kommer veldig tidlig=GØY)
-Apexi Power Fc Datasprut
-Apexi Power FC Commander
-ACT clutch
-Garrett GT35R med .82 eksoshus (lader veldig tidlig)
-Tial 46mm ekstern wastegate med retur
-3" Greddy rustfri eksos
-Greddy elbow på innsug
-3" rustfri downpipe fra rx7store
-rustfritt grenrør fra rx7store
-50mm dumpvalve
-Koyo aluminiums radiator
-Greddy frontmontert intercooler
-Greddy ic rør
-KG Parts fuelrail med 550cc primærdyser og 1680cc sekundærdyser
-2x wallbro 255
-Kn luftfilter
-Batteri flyttet bak setet
-Samco silikonslanger overalt
-ekstra 19 raders oljekjøler
-Aeromotive bensintrykksregulator
-Aeromotive bensinfilter
-HKS twinpower tenningsforsterker
-Turbosmart manuell boostcontroller
-Pulley sett (usiukker på merke)
-Div stålomspunnede slanger med AN kobling
Felger
DoLuck Double Six (8,5" of 10"x18")
Understell/Drivverk
-Tokico justerbare dempere
-H&R fjærer
-Delrin foringer overalt
-Cusco tårnstag både foran of bak
-Cusco swaybars foran/bak, samt alle andre stag i understell bytta til Cusco
-Kaaz 2-way diff
-Perforerte (borrede) bremseskiver
Utvendig
-C-West styling
-99-> baklykter
-ReAmemiya Sleek lykter foran
-Fjernet vinge og bakvisker
-Fiberplast panser med masse lufting
-Apr carbonspeil
-Solfilm
-Ny lakk 2008
Interiør
-Mazdaspeed stoler
-Sabelt 4-punkts seler
-Pettitt Racing turbotrykksmåler på rattstammen
-Kenwood 2-din dvd spiller






Sist redigert av Rayho den 23 jun 2009 06:35, redigert 3 ganger totalt.
MR2 Mk1
4AGTE: Garret gt2554r,HKS 1,6mm, Autronic SM4, Aeromotive, 750cc dyser, Wiseco stempler, cnracing råder, ARP studs, MSD tenning,Zoom clutch,Stewart Racing vannpumpe,Air to water intercooler, D2 Coilovers,Uniballs,viftekjølt oljekjøler,AZAI oilpump
4AGTE: Garret gt2554r,HKS 1,6mm, Autronic SM4, Aeromotive, 750cc dyser, Wiseco stempler, cnracing råder, ARP studs, MSD tenning,Zoom clutch,Stewart Racing vannpumpe,Air to water intercooler, D2 Coilovers,Uniballs,viftekjølt oljekjøler,AZAI oilpump