TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stian`s GT4 CS..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #329831  av Stian AB

ØrjanN skrev:
Stian AB skrev:Har du pusset ned dekselet over turboen?
ja det er pussa ned..når det blir varmt blir det nesten sånn gullfarge på det :twisted:
Ser veldig bra ut ;) Det blir glødende altså? :mrgreen:[/quote]
takk for det..glødene er kansje å ta i litt :lol:
 #330665  av castman

Hei, skal du være med midnight club å kjøre på rudskogen 23 aug?! :wink: Skal bytte bremslanger foran og tenkte å bytte bremsevæske hele veien. Vanskelig? framgangsmåte?

Ellers fin celica :)
 #330703  av Stian AB

castman skrev:Hei, skal du være med midnight club å kjøre på rudskogen 23 aug?! :wink: Skal bytte bremslanger foran og tenkte å bytte bremsevæske hele veien. Vanskelig? framgangsmåte?

Ellers fin celica :)
Det veit jeg ikke ennå, er jo en stund til..Det å bytte bremsevæske er ganske lett. Bare å fjerne den gamle fra beholderen ( sugde det opp med en slange), fylle på ny og begynne å lufte systemet helt til det kommer ny ren væske ut nippla på caliperne. På min St 185 gikk det med ca 1 liter bremsevæske, men er greit å ha litt ekstra i tilfelle det går mer.Veit du åssen man lufter bremsene?
 #330863  av castman

Niks, aldri gjort dette selv tidligere. HÃ¥per det ikke er for vanskelig :!:
 #330875  av Haugrud

er veldig enkelt..en sitter inni bilen og pumper trykk, så står en og åpner å stenger nipplene på calipperene..skal du skifte bremsevæske så begynner du lengst fra hovedsylinderen, altså begynner på høyre bakhjul, så er det vb, hf og vf...pumper til pedalen er hard og fin og fungerer som den skal :)
 #330886  av Stian AB

castman skrev:Niks, aldri gjort dette selv tidligere. HÃ¥per det ikke er for vanskelig :!:
Det er ganske lett ja..
 #332575  av Stian AB

BILEN ER SOLGT!

Fikk montert xenonlys på bilen bare noen dager før bilen ble solgt, å jeg ble greit fornøyd med lysa..ser mye bedre ut :D
Var 8000k pærer som hadde et blåhvitt lys..Hadde også kjøpt inn en AEM UEGO afr som venta på å bli montert, men rakk ikke det før bilen plutselig var borte så den AEMèn ble solgt til en kamerat.
Den nye eieren ville heller ha orginale H4 lyspærer på bilen, så jeg tok vekk xenonkitet før salg. Den nye eieren er ifra Elverum området og hadde planer om å ha med seg bilen på Vålertreffet nå den 10-12juli :D Så bilen blir sikkert å sees der da :mrgreen:

Legger ut noen siste bilder av bilen så fort som mulig..Sliter med å forminske bildene :?
 #332675  av julepils

Har vel noe med at du ikke får lovlige xenonlys på en H-sokkel. ;P
 #332727  av Stian AB

julepils skrev:Har vel noe med at du ikke får lovlige xenonlys på en H-sokkel. ;P
Ã…ja..hehe
 #333773  av Stian AB

Da blir de siste bildene av CSèn lagt ut..Får håpe den nye eieren tar bra vare på den :mrgreen:
SNV30760.JPG
SNV30760.JPG (445.6 kiB) Vist 1420 ganger
SNV30769[1].JPG
SNV30769[1].JPG (469.91 kiB) Vist 1420 ganger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9