TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #323602  av JePe

Helt enig, synes du kjørte meget bra der ute, var såvidt å hilste på deg i depoet. :)
 #323618  av Supramk3turbo

Blitt skikkelig grom den doningen din :D Fikk ikke tatt turen til rud i helga...men blir vell flere muligheter før den står i sandfella :lol:
 #323625  av ArildM

Trenger ikke spacere til hjulene dine du, ligger så mye røyk i hjulbuene at en ser ikke dekkene i det hele tatt :D
 #323634  av Christian

Takk takk, alltid moro med positive tilbakemeldinger. Bilen gikk som ei klokke hele dagen, nødblinken var bare pga ett dekk som ga opp :)

Det ble mye mer kjøretid enn jeg hadde trodd, dessverre hadde jeg bare med 2sett ekstra, noe som resulterte i at jeg ikke fikk kjørt de 2 siste timene. :? Prøvde tilslutt å bruke ett sett med brukte bakdekk foran, men det var ikke akkurat stor suksess:lol:

Det blir vel anledninger til litt sladding senere også :mrgreen: :twisted:

Om noen har gode bilder er det kjempefint om de postes her :wink:
 #323647  av Giske

Tror kanskje jeg tok rundt 70 bilder av bilen din :roll: Skal se om noen av dem ble brukbare, men de gikk for det meste i det samme. Sportsfunksjon på kamera idet du kom rundt svingen, hehe.
 #324285  av Christian

Var på flyplassen igjen i går og kjørte en luftetur for ett utdrikkningslag. Litt senere på dagen traff jeg en jeg kjenner litt med småfly og vi avtalte ett lite "møte" på flystripa. Han i ca 4m høyde (føltes som 2m!) og jeg på skråss i 150km/t mot og under ham :mrgreen: 8)
Sinnsyk følelse å se flyet komme imot meg! :twisted:

Har dessverre ingen bilder eller video :( Men det var endel folk der, så er godt mulig det kommer noe på nett.
 #324288  av Supramk3turbo

Åh, høres sinnsykt ut. Ikke bilder, det er jo et must når man gjør sånt. he he :D
 #324324  av |plumbo

Blei bra nå Christian ! :D Men et spørsmål ;);) Du må klare og inponere meg mere med denne enn med mr 2 enn på dagali i år synes jeg ;) ( hvis det blir dagali treff da ;)
 #324329  av Daniel HS

Begynner å bli greit grom denne bilen ja! Regner du med å kjøre på Eikås på Powerdrift i år da, med såpass mye/omfattende plastikk? Var jo en deeel plastikknusing og gresspløying der i fjor, ikke mange som klarte å gjennomføre dagen med all plastikk i behold ihvertfall... :P Men er veldig teknisk krevende den banen da...
 #325107  av Daniel HS

Christian skrev:Planen er å kjøre alle powerdrift løpene, samt alle de nordiske :)
Hvis du skal ut på Eikås MÅ jeg ut å se, bilen din er jo nesten like bred som den lille banen der ute... :shock: :P
 #330770  av Christian

Lenge side oppdatering, så kan jo skrive noe fjas :P

Bilen fungerer bra, slet med fjusking og lavt ladetrykk i vår, med dette ordnet seg ved å bytte ut profec b controlleren med en vanlig bleed ventil.
Er veldig fornøyd med bilen og kjøre egenskapene, den er stabil og føles lettkjørt. Har nå kjørt powerdrift's lisensdag, runde1, runde2, samt 5 eller 6 lørdager på flyplassen i år uten annet enn lavt ladetrykk.

Regnet også litt på dekkene i dag, og kom frem til at det er spunnet ut 14stk 245/45-17 federal, 18stk 225/45-17 duro performa og 22stk 225/45-17 doublestar. :oops: :lol: :mrgreen: Bare 16stk duro igjen i garasjen, så må vel bestille mer når skattepengene kommer :roll:

Bilen skal inn på verkstedet i morgen for sesongens første oljeskift, ombygging av vannkjølingen (takk til Hafsengen og Tor Olav for tips) og og en generell sjekk av understell, hjullager o.l.

Slenger med noen stemningsbilder :twisted:
Vedlegg
1.jpg
1.jpg (337.87 kiB) Vist 727 ganger
2.jpg
2.jpg (439.4 kiB) Vist 727 ganger
3.jpg
3.jpg (335.73 kiB) Vist 727 ganger
4.jpg
4.jpg (446.51 kiB) Vist 727 ganger
5.jpg
5.jpg (411.74 kiB) Vist 727 ganger