TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Styr unna SCANDICSHINE.NO

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330829  av celicat23

Her er min erfaring med SCANDICSHINE.

Bestilte bøtte med gritguard, en foamgun, citrus såpe og grime reaper avfettning. Alt skulle være på lager i følge nettbutikken deres.

Fikk tilbakemelding på mail rimelig fort at de var tomme for grime reaper og grit guard, og "det skal komme til uken". Dette var 19 MARS. Jeg svarte at de var ikke noe stress, så kunne godt vente med å sende tingene til alt var kommet inn.

28 MARS purret jeg på de, og 30 MARS fikk jeg svar at grit guard skulle komme dagen etter mens grime reaper nå var usikkert når skulle dukke opp. Så jeg svarte at det ville vært fint og vite akkurat når grime reaper kom, og at det hadde vært fint om de kunne sende det som var på lager hvis grime reaper var langt unna.

Fikk til svar "Gir deg beskjed med engang jeg har sporingsnr. Hvis det ikke ankommer før helgen, sender jeg deg selvfølgelig resten." Det var 30 MARS

Så går det nesten 2 uker, og vi er fremme til 11 APRIL hvor jeg purrer igjen - for jeg har hverken hørt noe eller sett noe. Får svar 14 APRIL at varene blir sendt samme dag eller påfølgende dag, borsett fra grime reaper som enda ikke hadde dukket opp.

7 MAI blir vi enige om at siden de har en større flaske med grime reaper, så kan de helle over på en mindre flaske så jeg får det jeg har betalt for.

28 MAI må jeg purre de opp igjen, for ingenting har kommet. Får da beskjed at flaska kom tilbake knust.

6 JUNI må jeg purre igjen... Får da beskjed at det skal sendes 8 JUNI.

Nå er det 21 JUNI. 3 MÅNDER senere. Rekk opp hånda den optimisten som tror at SCANDICSHINE har klart og sende noe så eksotisk som en flaske avfettning til meg på 3 månder :wacko:

Så... Jeg vet ikke helt hva som skal hjelpe egentlig. Personlig oppmøte oppe hos scandishine? Jeg kan i vertfall så langt varmt anbefale at hvis noen vil ha det de betaler for, og ikke bare en masse tomme løfter, så STYR LANGT UNNA SCANDISHINE.
 #330831  av marlboro1310

fyfaen...er vel i slike tilfeller man etter 3 måneder faktisk stiller opp, og hører om alt er slik det skal være...
 #330841  av celicat23

De har beklaget det hele, og skal i følge de selv sette over pengene for det siste produktet til min konto nå, da det tydligvis ikke er mulig å få det igjennom posten.. Får se om de klarer det da :lol:

Dette er uansett ikke ment som noe mer enn ett lite spark i ræva til de, så kanskje de ikke somler like mye med andre sine bestillinger. For min del så havner jeg hos min lokale forhandler av meguiars & autoglym produkter fremover.
 #330842  av Daniel HS

Merkelig, har bare hørt gode ord om de jeg... Har aldri hørt om noe tull før nå...
 #330848  av celicat23

Daniel HS skrev:Merkelig, har bare hørt gode ord om de jeg... Har aldri hørt om noe tull før nå...
Er en første gang for alt :) Har ikke noe kjempe grunnlang for og si hvordan de er, bortsett fra denne første & siste handelen der som har gått alt utenom knirkefritt. Med så mye rot så syns jeg det er på sin plass og nevne det. Men de har garantert mange fornøyde kunder, det er bare at jeg er ikke en av de :lol: