TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330805  av hmsilset

markløft er bedre, tyngste du kan gjøre det ;)[/quote]

får å bli f.eks styrkeløfter/strongman er den øvelsen viktig å ha med,men jeg trener heller det meste andre.Tar hardt på nakken den øvelsen,og jeg vil ikke se ut som en boler :) Markløft er vel også en øvelse mange som vil nå langt, ødelegger seg på.[/quote]

kommer ann på hvordan du utfører øvelsen og hva målet ditt er det ;) funker jævlig bra for folk som vil ta av noen kg for den er så ekstremt energi krevende, tar 8*1 med 40kg, 8*2 med 70 og 8*2 med 100, helt utkjørt etterpå, mer sliten av det enn 45 min spinning intervall ;)
og det viktigste er å slappe av i armene og vere rett i ryggen, og ikke minst, løfte med beina ;)[/quote]

ja,det kommer veldig an på utførelsen og målet :D Mange rep og 3 set++ vil ha mye å si for en som slanker seg.Jeg kan kun styrke da :) Eller,ikke så flink.Gikk 10% over grensa mi for denne øvelsen.. :P jaja men
 #330853  av celicat23

SONY MDR-XB700 anbefales hvis du liker bass. Kjørte alltid med LOUDNESS på, når jeg brukte de gamle høretelefonene. Men XB700'ene høres helt perfekte ut, uten noen form for "kunstig forbedring". Blir mer liv i vanlig pop musikk også. Er på ingen måte KUN for trance/dance/rap.

Satte på loudness og noe ekstra bass for og prøve hvor jævelig de kunne spille, og det rista så mye i hue at synet ble påvirka. Når jeg så på pc'n skjermen så rista bokstavene :lol:
 #330921  av ArildM

Top Gear har avslørt the Stig?
Michael Schumacher sto i kveld frem som The Stig på Top Gear i kveld :o
 #330925  av Lørnings

harared skrev:Har litt vanskelig for og ha medfølelse for kvinnfolket her:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=576349

Buhu, diskriminering for at jeg har store pupper... Hun er ironisk nok fra Kløfta..

Haha!! :D Sykt bra..fra kløfta! :mrgreen: :mrgreen:
 #331059  av inzane2012

ArildM skrev:Top Gear har avslørt the Stig?
Michael Schumacher sto i kveld frem som The Stig på Top Gear i kveld :o
tror jeg ikke noe på, the stig er jo på størrelse med mr. hammond, og skomakeren er vel høyere enn han ;)
 #331069  av bose

det de gjorde på Top Gear nå var kun et PR stunt. Kunne jo tydelig se at det ikke var the stig. mye smalere kroppsbygning og totalt annerledes gange osv....
også er schumacher den eneste som har en svart FXX,, 2+2 er fortsatt 4 :roll:
 #331073  av ArildM

Hehe, dere har vel rett i det. Skjønte saken etter hvert ;)

Artig uansett, og godt å ha TopGear tilbake på skjermen :mrgreen:
 #331087  av inzane2012

ArildM skrev:Hehe, dere har vel rett i det. Skjønte saken etter hvert ;)

Artig uansett, og godt å ha TopGear tilbake på skjermen :mrgreen:
ja, skal bli godt å se TopGear igjen ja, synd det er så få episoder i hver sesong, burde vert en 5-6 episode til, minst :)
 #331315  av ina

i morra er det mantorp :D blir deilig med ferie :P en hel helg... men blir sikkert bra!!!!
 #331627  av lexusmann

Søstra mi har en sånn Bengal katt...skikkelig fine, og så "snakker" de til deg...veldig fint lynne i de...

og så har de motorikken i orden...
 #331669  av k_one

lexusmann skrev:Søstra mi har en sånn Bengal katt...skikkelig fine, og så "snakker" de til deg...veldig fint lynne i de...

og så har de motorikken i orden...
Mutter'n har også en sånn Bengal sak...de kan jo bli sykt store. Den er så vidt jeg vet bare 8 mnd gammel men allerede dobbelt så stor som den andre 14 år gamle "vanlige" katten.
Er nesten så man blir litt redd for at den skal spise deg mens du sover... :lol:
  • 1
  • 467
  • 468
  • 469
  • 470
  • 471
  • 1171