TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bil-trend

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330618  av jacquelin

Jeg syns det er noe alvorlig i veien med verden når biler som dette blir sett på som moteriktig!

http://speedhunters.com/archive/2009/06 ... rolla.aspx

Bilde

Kan noen fortelle meg hva som er bra med å totalt ødelegge en ae86 sånn som dette? Greit nok, er jo bra å ha en one-of bil, men å gjøre det til skrap, rett og slett, er det liksom det nye store? At biler blir premiert pga knuste lykter og manglende fangere? Hva skjera? Har aldri likt mote, men dette er å krysse en ekstrem grense.... :evil: :evil: :evil:
 #330622  av KeNsA

Trist... :evil:
 #330637  av ArildM

RÃ¥tt :!:

Bilde
Bilde

Bilde

Får holde for øya når jeg får KE25'ern på veien da, den blir rat-look pga minibudsjettet jeg har gitt den :mrgreen:
 #330641  av erling

AE85/86 er jo ikke akkurat en luksusvogn heller da, den øverste der ser jo ut som et hvilket som helst drifteflass fra gatebil.. :wink:

Eller hva med denne jeg kom over på en ferietur, er så muggla at den ikke har hjul engang. Steintøft eller hva? Bilde

download/file.php?id=39296&mode=view
 #330651  av Sven

Den mercen var rå da :twisted: Flere bilder av den noe sted?
 #330667  av tojo

:shock: Enkelte folk er syke! Ikke er det tøft heller,rett og slett trist.
 #330709  av jacquelin

Altså, jeg kan forstå at biler som denne

Bilde

har tilhengere. Men er et godt stykke fra en planlagt bil som folk har lagt litt tid og sjel i, til den Corollaen som er maltraktert... Jaja, blir mange manisk- depressive med splittet personlighet som får jobb da hvis dette blir noe fast greie. :P
 #330710  av inzane2012

den siste der går vel under kategorien rat-rod vel??
 #330711  av 2r-e-rik

inzane2012 skrev:den siste der går vel under kategorien rat-rod vel??
jepp.. men det virker som rod bare blir brukt om det er amerikaner fra før 1930.
alt annet er rat "look"
har fett folk omtale en rusten vw boble uten skjermer for volks-rod. uten videre sammenheng forøvrig..
 #331172  av ke25-toyoglide

bolt on med 20kg sparkel. :lol:
 #331205  av rx300

ke25-toyoglide skrev:bolt on med 20kg sparkel. :lol:
I nabolaget ditt har jo slitenstilen vært in i mange år allerede ;)
Bilde
 #331242  av ke25-toyoglide

:lol: ja den såg ikkje stort bedre ut Mazda 929 som eg kjører i nå.
Bilde
Hadde stått parkert i 6-8 år sikkert.
Men ser bra ut nå etter å ha vaska, rubba og polert den. har ikkje bilder nå, bare etter en vask.
Bilde
Det værste er at både eg og naboen er ivrige på å vaske bil :roll: